کد خبر : 2054203 | 21 تیر 1403 ساعت 17:21 | 20.5K بازدید | 23 دیدگاه

ویژگی منحصربفرد تارتار در انتخاب تیم جدید

یک بار دیگر مهدی تارتار سرمربی تیمی شد که فصل گذشته پایین‌تر از تیم قبلی او قرار داشت.

ویژگی منحصربفرد تارتار در انتخاب تیم جدید

به گزارش “ورزش سه”، این روند به صورت مرتب در سالیان گذشته تکرار شده و حالا او دوباره روی نیمکت تیمی خواهد نشست که فصل گذشته پایین‌تر از ملوان قرار داشت. در لیگ بیست و سوم، گل‌گهر در رتبه نهم جدول به کار خود خاتمه داد و ملوان در جایگاه ششم قرار داشت.

پیش از آن تارتار در شرایطی هدایت ملوان را برعهده گرفت که تیم تحت هدایت او ذوب‌آهن رتبه نهم را کسب کرد اما ملوان دوازدهم شده بود.

این الگو برای ذوب‌آهن نیز تکرار شد. جایی که او بعد از هفتمی با پیکان، ذوب‌آهن چهاردهم جدولی را گرفت و جالب اینکه فصل بعد به رتبه هفتم رساند.

جالب اینکه پیکان هم چنین موقعیتی داشت. تارتار بعد از موفقیت در مسجدسلیمان و قرارداد این تیم در نیمه بالای جدول، پیکان رده سیزدهمی را تحویل گرفت.

این سرمربی باتجربه حتی برای انتخاب مسجدسلیمان هم چنین سرنوشتی را تجربه کرد، چرا که پارس جنوبی دو رده بالاتر از مسجدسلیمان به کارش خاتمه داده بود تا اینکه با این سرمربی به نیمه بالای جدول رسید.

حالا مهدی تارتار ماموریت بازگرداندن گل‌گهر به بالای جدول را خواهد داشت و امیدوار است از موقعیت خود به عنوان باتجربه‌ترین سرمربی لیگ استفاده کند و این تیم را از اوضاع بحرانی خود بیرون بیاورد.

دیدگاه‌ها