کد خبر : 2054202 | 21 تیر 1403 ساعت 17:18 | 26.9K بازدید | 21 دیدگاه

نامداری: هیچ مربی‌ای حسینی را رد نمی‌کند

مربی سابق پشت سیدحسین در آمد

دروازه‌بان سابق استقلال به حمایت از سیدحسین حسینی پرداخت و او را شایسته حضور در استقلال دانست.

مربی سابق پشت سیدحسین در آمد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته بحث‌های زیادی درباره سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال، مطرح شده است. حسینی که یک سال دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده، به دلیل برخی مشکلات بسیار خبرساز شد.

در چنین شرایطی فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، اعلام کرده که سیدحسین مشکلی برای حضور در استقلال ندارد و جواد نکونام هم از این مسئله استقبال می‌کند. از سوی دیگر حسینی با وجود اعلام مدیران باشگاه هنوز در تمرینات شرکت نکرده و مشخصا اختلافات دیگری وجود دارد.

حالا اشکان نامداری، مربی سابق سیدحسین حسینی در استقلال، معتقد است این دروازه‌بان باید حفظ شود و هرچه زودتر تکلیف او را روشن کنند. نامداری درباره وضعیت کاپیتان استقلال گفته است: هنوز کسی نمی‌داند واقعا چرا این اتفاق برای سید افتاده است. یکی می‌گوید او مجوز ندارد، یکی می‌گوید نکونام او را نمی‌خواهد که البته بعید است کسی دروازه‌بانی با این کیفیت را رد کند، برخی هم می‌گویند مدیران هلدینگ تمایلی به ادامه فعالیت او ندارند. واقعا کسی نمی‌داند موضوع از چه قرار است.

او ادامه داد: سیدحسین حسینی بهترین گزینه برای خط دروازه استقلال است. حسینی گلر تیم ملی و از نظر فنی بهترین گزینه برای استقلال است. او فصل گذشته به خوبی کیفیتش را نشان داد و مشخص است که هیچ مربی او را رد نخواهد کرد.

2052883

مربی دروازه‌بان‌های سابق استقلال در مورد جذب گلر بوسنیایی هم گفت: اگر نظرشان روی این گلر به عنوان درواز‌بان اول است می‌تواند منطقی باشد اما اصولا باشگاه‌ها برای گلر دوم این کار را نمی‌کنند. البته استقلال تیم بزرگی است و باید ۲ دروازه‌بان آماده داشته باشد ولی من واقعا نمی‌دانم استراتژی باشگاه برای جذب این دروازه‌بان خارجی چیست.

دیدگاه‌ها