کد خبر : 2054192 | 21 تیر 1403 ساعت 16:18 | 51.9K بازدید | 29 دیدگاه

ژاوی سیمونز:

یک روز درباره جدایی‌ام از بارسلونا صحبت می‌کنم

ژاوی سیمونز، وینگر هلند، می‌گوید تمامی گفته‌ها درباره جدایی‌اش از بارسلونا نادرست است.

یک روز درباره جدایی‌ام از بارسلونا صحبت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی سیمونز یکی از بهترین‌های هلند تحت هدایت رونالد کومان بود که شب گذشته در دقیقه 90+1 بازی نیمه نهایی یورو 2024، تسلیم انگلیس شد.

هلند در یکقدمی صعود به فینال و رویای کسب عنوان قهرمانی بود اما با گل اولی واتکینز در لحظات پایانی شکست خورد و این رقابت‌ها را ترک کرد. سیمونز که فصل فوق‌العاده‌ای را به صورت قرضی در لایپزیش پشت سر گذاشته بود، اکنون باید با لوئیس انریکه برای بازگشت به پاری سن ژرمن صحبت کند.  

آرزوی ژاوی بازی کردن و احساس مهم بودن است: "مردم می‌توانند صحبت کنند و هر چه می‌خواهند بگویند، من اهمیتی نمی‌دهم. رویاهایم را می‌دانم و آن‌ها را محقق خواهم کرد. من می‌‌خواهم تیم ملی را به اوج برسانم."

2052864

او اشاره‌ای به تصمیم خود برای آینده نکرد. بارسلونا یکی از تیم‌های علاقه‌مند به اوست، هرچند در اسپانیا هنوز کسانی هستند که سیمونز را به‌خاطر ترک لاماسیا و پیوستن به پاری سن ژرمن، نمی‌بخشند. بسیاری معتقد بودند جدایی او به دلیل پیشنهاد بالاتری از سوی باشگاه فرانسوی بود.

سیمونز درباره جدایی از بارسلونا گفت: "من پسری هستم که هر روز برای تحقق رویاهایش تلاش می‌کند. مردم می‌توانند نظری داشته باشند که به آن‌ها القا شده است. چیزی که می‌توانم بگویم این است که شایعات در این مورد صحت ندارد. یک روز در مورد تمام اتفاقات صحبت خواهم کرد. من افراد زیادی دارم که از من حمایت می‌کنند، به آینده من اطمینان دارند و این مهم است."

دیدگاه‌ها