کد خبر : 2054179 | 21 تیر 1403 ساعت 16:00 | 21.4K بازدید | 43 دیدگاه

از بس فشار زیاد است

موراتا آخر هر بازی اسپانیا گریه می‌کند

دنی ویویان از شدت فشارها روی آلوارو موراتا گفت و اینکه اشکش بعد از هر بازی سرازیر می‌شود.

موراتا آخر هر بازی اسپانیا گریه می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دنی ویویان در مهمترین دقایق بازی اسپانیا مقابل فرانسه به میدان رفت و خوب هم کار کرد. مدافع میانی اتلتیک بیلبائو به جای خسوس ناواس وارد زمین شد و به همراه لاپورته، ناچو و کوکوریا توانستند موج حملات توپخانه فرانسه را متوقف کنند. 

او که احتمالا برابر انگلیس در فینال نیمکت‌نشین خواهد بود، در نشست خبری امروز خودش گفت: «ما هر روز احساس پیروزی می‌کنیم ولی ابدا خود را از حالا قهرمان یورو 2024 نمی‌بینیم. باید روز به روز و قدم به قدم پیش برویم. خواهید دید که برای رسیدن به آنچه همه می‌خواهیم یعنی قهرمانی، هر کاری خواهیم کرد.»

2052233

ویویان که تنها مقابل آلبانی بازی را از ابتدا شروع کرده و 122 دقیقه در این جام بازی کرده است، در ادامه گفت: «ما سعی می‌کنیم زیاد به اتفاقات احتمالی فینال فکر نکنیم. تمرکز روی تمرینات است و باید از نظر ذهنی کاملا مهیا شویم. باید به خودمان از نظر ذهنی استراحت بدهیم.»

ویویان در پاسخ به سوالی درباره تاثیر کاپیتان موراتا در رختکن گفت: «داشتن آلوارو در کنار خودمان‌ یک امتیاز و یک شانس بزرگ است. او کاپیتان ماست و ما نمی‌توانیم بیشتر از این قدردانش باشیم. شیوه دفاع او از تیم مثل یک روش زندگی است. شما نمی‌توانید متعهدتر از این باشید. او هر بازی که تمام می‌شود، از شدت فشار و مسئولیت اشک می‌ریزد. چون می‌خواهد همه چیز خوب پیش برود، او مهاجم است ولی اولین کسی است که از تیم دفاع می‌کند.»

دیدگاه‌ها