کد خبر : 2054168 | 21 تیر 1403 ساعت 14:48 | 64.9K بازدید | 227 دیدگاه

سرخابی‌ها مات و مبهوت در بازار تابستانی:

کولاک سپاهان و تراکتور در نقل و انتقالات!

تیم‌های سپاهان و تراکتور عملکرد فوق‌العاده‌ای در نقل و انتقالات داشته‌اند.

کولاک سپاهان و تراکتور در نقل و انتقالات!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های تراکتور و سپاهان در بازار نقل و انتقالاتی تابستانی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و با جذب نفرات تاثیرگذار لیگ گذشته و حتی تغییرات مثبتی که در کادرفنی ایجاد کردند نقل و انتقالات را طوفانی آغاز کردند.

سپاهان با جذب امین حزباوی، جواد آقایی‌پور و محمدمهدی محبی 3 بازیکن تاثیرگذار و آینده‌دار فوتبال ایران را جذب کرده است و علاوه بر تقویت خوبی که در خطوط مختلف داشته است با جذب بازیکنان جوان تضمینی هم برای آینده این باشگاه رقم زدند و چندین فصل می‌توانند شاهد درخشش بازیکنان جدید خود باشند، برچسب سپاهانی بودن اتفاق مثبتی برای این تیم بود که روی 3 بازیکن جوان و مستعد فوتبال ایران خورده شد!

2052609

اما تراکتوری‌ها رویه متفاوتی را پیش گرفتند و در کنار تمدید با بازیکنان جوانی مانند هاشمی‌نژاد، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر را جذب قطعی کردند، دو بازیکنی که از تجربه و سابقه قهرمانی برخوردار هستند و می‌توانند با ذهنیت مثبتی که در این زمینه دارند بازیکنان تراکتور را در مسیر قهرمانی کمک کنند.

حضور دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که شناخت خوبی هم از لیگ برتر و بازیکنان ایرانی دارد نقطه مثبت دیگری است که می‌تواند شرایط تراکتور را متحول کند و با توجه به اعتماد به نفس بالایی که اسکوچیچ در کار خود دارد و نظم خوبی که در تیم‌های باشگاهی تحت هدایت او وجود داشته یک تراکتور متفاوت را در لیگ بیست و چهارم به میدان بفرستد.

1977418

البته سپاهان و تراکتور مهره‌های کلیدی هم از دست داده‌اند و با توجه به خروج ستاره‌ها توقع ادامه نقل و انتقالات با کیفیتی مشابه شروع آنها خواهد بود و کار این دو تیم در نقل و انتقالات به پایان نرسیده است.

باید دید سرخابی‌های پایتخت در پاسخ به نقل و انتقالات طوفانی دو باشگاه رقیب خود چه واکنشی خواهند داشت به ویژه تیم پرسپولیس که دو ستاره تاثیرگذار خود را به تیم رقیب فرستاده و طبیعتا یک مدعی دیگر که در مقابل آنها قرار خواهد گرفت را تقویت کرده است!

تا این لحظه سپاهان با جذب حزباوی، محبی و آقایی‌پور، تراکتور با جذب دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی، استقلال با جذب زکی‌پور و اسلامی عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته‌اند و باشگاه پرسپولیس هنوز ستاره نامداری به تیم خود اضافه نکرده است که به نظر می‌رسد در روزهای آینده شاهد فعالیت بیشتر سرخابی‌ها خواهیم بود.

2050360

دیدگاه‌ها