کد خبر : 2054151 | 21 تیر 1403 ساعت 13:05 | 110.8K بازدید | 95 دیدگاه

خدا آن بالا همه چیز را دید

لوئیس سوارز کلمبیا را تهدید کرد

لوئیس سوارز بعد از درگیری‌های بامداد امروز در پایان بازی اروگوئه-کلمبیا گفت که روزی انتقامشان را از این تیم خواهند گرفت.

لوئیس سوارز کلمبیا را تهدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه، به تنش و درگیری با بازیکنان کلمبیا در پایان بازی نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا اشاره کرد و گفت: «آنچه بیش از همه آزاردهنده است، نحوه خوشحالی آنهاست.»

بازیکنان دو تیم پس از اینکه کلمبیا با نتیجه 0-1 برنده شد و به فینال رفت، با یکدیگر درگیر شدند.

2052771

سوارز که البته در متن درگیری‌ها نبود، به خبرنگاران گفت: «در یک بازی همیشه دعوا، خنده و توهین‌های مختلف وجود دارد. اما آنچه بیش از همه آزاردهنده بود، نحوه آب دهان انداختن آنها و ژست‌های زشت هنگام جشن گرفتن بود و این هیچ دلیلی نداشت.»

سوارز در مورد درگیری روی سکوها بین بازیکنان اروگوئه و هواداران کلمبیا گفت: «آنچه من دیدم یک مسئله خانوادگی بود، اینکه آنها شروع کننده بودند. معتقدم باید در این نوع مسابقات بیشتر مراقب باشید و سطح امنیت بالاتر برود. احترام خانواده بازیکنان حفظ نشد.»

سوارز در پایان گفت: «ببینید، مرحله قبل ما برزیل را حذف کردیم و هیچ اتفاقی بین بازیکنان نیفتاد. برعکس، ما به استقبال برزیلی‌ها رفتیم و از آنها دلجویی کردیم. همه ما رنج بعد از شکست را تجربه کرده‌ایم و قبل از هر چیزی فوتبالیست هستیم. اتفاقات امروز و حرکات بازیکنان کلمبیا بسیار زشت بود اما خدا آن بالا به همه چیز نگاه می‌کند و همه چیز برمی‌گردد. ما قطعا یک روز انتقام خودمان را از آنها می‌گیریم».

دیدگاه‌ها