کد خبر : 2054150 | 21 تیر 1403 ساعت 12:59 | 49.4K بازدید | 137 دیدگاه

سکوت مطلق لیموچی قبل از انتقال بزرگ

ستاره ملی‌پوش آلومینیوم اراک تصمیم گرفته تا انتخاب تیم جدیدش صحبتی با اطرافیان خود انجام ندهد.

سکوت مطلق لیموچی قبل از انتقال بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، مهدی لیموچی که جدی‌ترین گزینه نقل و انتقالاتی پرسپولیس و سپاهان محسوب می‌شود و گفته می‌شد در یک قدمی انتقال به پرسپولیس قرار داشت و حتی مدیرعامل دو باشگاه برای این جابه‌جایی به توافق رسیده بودند، تصمیم گرفته فعلا موضع سکوت را در پیش بگیرد تا بهترین انتخاب را داشته باشد.

این ملی‌پوش 24 ساله که فصل درخشانی در آلومینیوم اراک داشت، تصمیم گرفته فعلا تلفن همراه خود را خاموش کند و بدون توجه به افرادی که شاید سرنوشت او را تغییر بدهند، بهترین انتخاب را برای پیشرفت خود داشته باشد.

لیموچی سال گذشته 5 گل و 5 پاس گل در لیگ برتر به ثبت رساند و دو پنالتی هم گرفت و در جام حذفی هم موفق شد یک گل مقابل پرسپولیس بزند و سه پاس گل بدهد که این عملکرد درخشان او را به تیم ملی رساند و حالا هم مورد توجه باشگاه‌های بزرگ قرار داده، اما انتخاب این بازیکن تا این لحظه نهایی نشده است.

باشگاه آلومینیوم اراک در ابتدای هفته به توافق با باشگاه پرسپولیس برای جدایی لیموچی رسیده بود، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و حالا گفته می‌شود سپاهان هم به طور جدی خواستار جذب او است و آنها نیز به طور جدی وارد مذاکره با آلومینیوم شده‌اند.

لیموچی فعلا به مباحث پیش آمده برای نقل و انتقالش توجهی نداشته ولی احتمالا تا 48 ساعت آینده بهترین تصمیم را برای آینده فوتبالی خود می‌گیرد و تیمی انتخاب می‌کند که پیشرفت و فضای بازی بیشتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها