کد خبر : 2054083 | 21 تیر 1403 ساعت 08:37 | 23.6K بازدید | 34 دیدگاه

تمجید بلینگام از گلزن انگلیس: او قهرمان ماست

جود بلینگام، هافبک انگلیس، می‌گوید اولی واتکینز قهرمان آن‌هاست و از صعود به فینال یورو خوشحال هستند.

تمجید بلینگام از گلزن انگلیس: او قهرمان ماست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال انگلیس در نیمه نهایی یورو 2024 با نتیجه 2-1 هلند را از پیش رو برداشت و به فینال صعود کرد.

در این بازی اولی واتکینز در دقیقه 90+1 گل سرنوشت ساز تیمش را به ثمر رساند و شاگردان گرت ساوت‌گیت به بازی پایانی رساند تا حریف اسپانیا شوند.

2052720

جود بلینگام، هافبک تیم ملی انگلیس، پس از پایان بازی به آی‌تی‌وی اسپورت گفت: "اولی واتکینز وارد زمین شد و گل زد. ما واقعاً سپاسگزاریم چون نمی‌دانم اگر او گل نمی‌زند یک ساعت و نیم دیگر در این جام بودم یا نه. من برای او خیلی خوشحالم. به زمین آمد و از فرصتش استفاده کرد. نمی‌توانم از این مغرورتر باشم. تمام تیم برای او غوغا می‌کنند. او قهرمان است و ما را نجات داد."

صعود انگلیس به فینال؟

در این بازی‌ها، ما مانند هیچ تیم دیگری نیستیم. این لحظات عالی است. چنین مسابقاتی ما را به عنوان یک تیم و یک خانواده گرد هم می‌آورد. همین باعث می‌شود که ما به فینال صعود کنیم.

اسپانیا؟

اسپانیا فوق العاده به نظر می‌رسد. واقعا خوب بوده‌اند اما این یک بازی سرنوشت ساز است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. مطمئنم که آن‌ها را آنالیز می‌کنیم و تحلیل درستی انجام می‌دهیم. رقابت با آن‌ها جالب خواهد بود.

دیدگاه‌ها