کد خبر : 2054080 | 21 تیر 1403 ساعت 07:10 | 32K بازدید | 75 دیدگاه

عیسی-پرسپولیس: واهمه از تکرار اتفاقات گذشته

کمتر کسی تصور می‌کرد عیسی آل‌کثیر بعد از بازگشت به پرسپولیس دوباره چالش‌هایی با سرخ‌ها داشته باشد.

عیسی-پرسپولیس: واهمه از تکرار اتفاقات گذشته

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل‌کثیر یکی از انتقال‌های جنجالی و بحث برانگیز تابستان گذشته را با پیوستن به سپاهان به سرانجام رساند اما در آن تیم پرستاره و با مهاجمان پرتعداد فضا را برای خود مناسب ندید و خیلی زود هوای بازگشت به پرسپولیس به سرش زد.

عیسی خیلی خوش شانس بود که علاوه بر دریافت رضایت‌نامه‌اش از سپاهان، باتوجه به وضعیت خط حمله پرسپولیس توانست تا آخر فصل جایی برای خود در ترکیب اصلی سرخپوشان مهیا کند. جدایی شهاب زاهدی و نبیل باهویی باعث شد آل کثیر تک مهاجم قرمزها باشد.

عیسی در نیم فصل حضورش در پرسپولیس برای قهرمانی تیمش موثر بود و توانست به بهترین گلزن فصل این تیم هم تبدیل شود. حال در شرایطی که به نظر می‌رسید عیسی و پرسپولیس خیلی زود برای ادامه همکاری به توافق برسند اما کار گره خورده است.

2026179

عیسی آل‌کثیر در ۳۴ سالگی در پی برطرف کردن توقعات مالی خود است و درحال حاضر با باشگاه پرسپولیس اختلاف مالی دارد. حال باید دید طی روزهای آینده این مهاجم جنوبی با مدیران باشگاه به چه نتیجه‌ای خواهد رسید.

بسیاری از هواداران واهمه دارند که اتفاقات فصل گذشته برای این بازیکن تکرار شود. نکته عجیب اینکه سرخ‌ها در حال حاضر هیچ مهاجم شناخته شده‌ای در اسکواد خود ندارند و ممکن است تمرینات پیش فصل سرخپوشان بدون فوروارد آغاز شود.

دیدگاه‌ها