کد خبر : 2054057 | 20 تیر 1403 ساعت 23:21 | 8.5K بازدید | 18 دیدگاه

انگلیس در تیر زدن هم از هلند عقب نمی‌افتد! (عکس)

هر دو تیم هلند و انگلیس در فاصله چند دقیقه تیر دروازه یکدیگر را به لرزه درآوردند.

انگلیس در تیر زدن هم از هلند عقب نمی‌افتد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۴، دو تیم هلند و انگلیس در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف همدیگر رفته‌اند تا دومین تیم فینالیست این تورنمنت نیز مشخص شود.

این بازی با درخشش ژاوی سیمونز آغاز شد و هلندی‌ها در همان دقایق ابتدایی موفق شدند تور دروازه جردن پیکفورد را به لرزه دربیاورند. در ادامه انگلیس برای زدن گل مساوی تلاش کرد و از روی ضربه پنالتی موفق شد بازی را ۱-۱ کند.

در ادامه و پس از به تساوی رسیدن بازی، هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند و تلاش کردند که گل برتری را به ثمر برسانند. در دقیقه ۲۹ روی یک کرنر برای شاگردان رونالد کومان، ژاوی سیمونز توپ را به روی دروازه ارسال کرد و ضربه سر خطرناک دنزل دامفریز می‌رفت که وارد دروازه شود و حتی به‌نظر می‌رسید پیکفورد هم تسلیم شده است اما توپ با بدشانسی به تیر افقی برخورد کرد و به اوت رفت.

2052670
2052672

دو دقیقه بعد انگلیس پاسخ حمله هلند را داد اما سرنوشت این موقعیت هم به سرنوشت ضربه سر دامفریز دچار شد. پس از پاس بوکایو ساکا در سمت راست به فیل فودن، او با شوتی از راه دور سعی داشت دروازه هلند را تهدید کند اما ضربه‌اش در کمال بدشانسی به تیر عمودی دروازه خورد و دفع شد.

2052671

دیدگاه‌ها