کد خبر : 2054054 | 20 تیر 1403 ساعت 23:09 | 7.9K بازدید | 8 دیدگاه

گل مساوی انگلیس: محصول فردی کاپیتان هری (عکس)

در حالی که هلند در دقیقه 7، 1-0 از انگلیس جلو افتاد، هری کین از روی نقطه پنالتی، بازی را به تساوی کشاند.

گل مساوی انگلیس: محصول فردی کاپیتان هری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب در چارچوب مرحله نیمه نهایی یورو 2024، هلند و انگلیس به مصاف هم رفتند. در همان ابتدای بازی، هلند با گل ژاوی سیمونز، یک بر صفر جلو آمد. اما کمی بعد، انگلیس حملات بی‌امان خود را آغاز کرد. در نهایت هری کین که خودش پنالتی را گرفته بود، پشت توپ ایستاد و دروازه برت فربروخن، دروازه‌بان هلند را باز کرد.

بازی با حملات پرشور هر دو تیم آغاز شد. در دقیقه 15، هری کین برای دریافت توپ به عمق نفوذ کرد، با چرخشی دیدنی به سمت دروازه برگشت و با یک ضربه محکم دروازه هلند را تهدید کرد. بارت فربرخن، سنگربان هلند برای اولین بار در این دیدار مجبور به واکنش شد و شیرجه‌ای دیدنی انجام داد تا توپ را دفع کند.

اما هیجان در دقیقه 16 به اوج خود رسید! در پی شوت کین، مدافع هلند، دنزل دومفرایس مرتکب خطایی آشکار روی کاپیتان انگلیس شد. داور مسابقه در ابتدا از اعلام پنالتی خودداری کرد، اما با کمک VAR صحنه را مورد بازبینی قرار داد و در نهایت نقطه پنالتی را به سود انگلیس نشان داد.

خود کین پشت ضربه پنالتی ایستاد و با اعتماد به نفس بالایی که از او سراغ داریم، توپ را با ضربه‌ای محکم و دقیق به گوشه سمت راست دروازه فرستاد. هرچند فربرخن به درستی جهت توپ را تشخیص داد و شیرجه زد، اما ضربه کین چنان محکم و استادانه بود که از دستان او عبور کرد و وارد دروازه شد.

2052664
2052665

با این گل، نتیجه بازی به تساوی 1-1 کشیده شد و روحیه به اردوی تیم ملی انگلیس بازگشت. این چهارمین گل هری کین در این دوره از رقابت‌هاست و او در حال حاضر با اقتدار، عنوان بهترین گلزن جام را از آن خود کرده است. همچنین این سومین پنالتی انگلیس در این مسابقات است که هر سه ضربه توسط کین به گل تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها