کد خبر : 2054052 | 20 تیر 1403 ساعت 22:58 | 26.3K بازدید | 27 دیدگاه

فلیک اولین تمرینش در بارسا را لغو کرد!

اولین تمرین بارسلونا تحت هدایت هانسی فلیک به دلیل گرمای هوا لغو شد.

فلیک اولین تمرینش در بارسا را لغو کرد!

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک آماده است تا در بارسلونا کار خود را آغاز کند. اما سرمربی آلمانی اولین جلسه تمرینی خود را با ستاره‌های بارسا به دلیل آب و هوای گرم و آفتابی این شهر لغو کرد.

قرار بود تمرین در ساعت ۱۹ چهارشنبه به وقت محلی برگزار شود، اما دمای هوا همچنان بالای ۳۰ درجه سانتیگراد است که بسیار گرم است. طبق گزارش آاِس، فلیک به همین دلیل تصمیم گرفت بازیکنان خود را روز پنجشنبه ساعت ۹:۳۰ صبح فراخواند، زیرا همه بازیکنان فعلی روز چهارشنبه تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.

فلیک و کادر فنی او، که شامل هیکو وسترمن، مارکوس سورگ و تونی تاپالوویچ نیز می‌شود، می‌خواهند در روزهای اول بر آمادگی جسمانی بازیکنان تمرکز ویژه‌ای داشته باشند و گرمای طاقت فرسا برای این کار مناسب نیست.

2052661

برنامه این است که جلسات تمرینی سخت‌تر و فشرده‌تر صبح‌ها انجام شود که هوا خنک‌تر است و بعدازظهرها، وقتی هوا گرم‌تر است، بر کارهای تاکتیکی با توپ تمرکز شود.

اما چیزی که ممکن است باعث ناراحتی هواداران شود این است که هیچ یک از تمرینات با حضور طرفداران برگزار نخواهد شد و هواداران بارسا فعلاً نمی‌توانند فلیک و تیمش را از نزدیک ببینند.

دیدگاه‌ها