کد خبر : 2054027 | 20 تیر 1403 ساعت 21:40 | 62K بازدید | 86 دیدگاه

با انتشار یک استوری از تمرین امروز

تنها واکنش نکونام به روزهای پرآشفته استقلال!

جواد نکونام تصویری از خودش و 6 بازیکنی که در تمرین امروز حاضر شده بودند را منتشر کرد.

تنها واکنش نکونام به روزهای پرآشفته استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، دو جلسه تمرینی روزهای اخیر استقلال که برای یک فصل پرقدرت در لیگ برتر شروع شده، هیچ شکل و شمایلی به آغاز تمرینات تیمی به نام استقلال نداشته است. تمریناتی که روز گذشته آغاز و امروز با اعتصاب برخی نفرات به پایان رسید!

در تمرین امروز، تنها 6 بازیکن خود را به کمپ حجازی رسانده و لباس تمرین بر تن کردند. دو دروازه‌بان جوان به نام‌های سینا سعیدی فر و محمدجواد کیا در کنار خریدهای جدید تیم یعنی محمدحسین اسلامی و میلاد زکی پور و دو مدافع از فصل قبل یعنی ایمان سلیمی و سامان تورانیان، نفرات حاضر در تمرین بودند.

دو بازیکن به نام‌های مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان نیز در کمپ حجازی حضور یافتند ولی به دلیل عدم دریافت مطالباتشان، پس از حضور کوتاه در کمپ، محل تمرین را ترک کردند تا مشخص شود که استقلال در شروع فصل جدید، با مشکلات بزرگی روبرو است.

نکته عجیب این است که جواد نکونام، سرمربی استقلال، برخلاف رویه ای که فصل قبل در پیش گرفته بود، این روزها در سکوت کامل به سر می‌برد و هیچ واکنشی نسبت به اتفاقات این روزهای استقلال و مشکلات ریز و درشت آبی‌ها ندارد.

نکونام که امروز در کمپ مرحوم حجازی حضور یافته بود، بدون صحبت با هواداران نگرانی که پشت درهای کمپ منتظر خروج خودروی او بودند، محل تمرین را به سرعت ترک کرد تا مشخص شود که او حالا حالاها قصدی برای صحبت با رسانه‌ها و خبرنگاران ندارد.

سرمربی آبی‌ها در شرایطی امروز راهی کمپ شده بود که خبری از دستیاران او نبود. محمد نوازی، کیانوش رحمتی، حمیدرضا رجبی، بهزاد غلامپور و مهدی هاشمی نسب، هیچ کدام در طی دو روز اخیر؛ راهی محل تمرین نشده‌اند. ضمن اینکه استقلال در حال حاضر، سرپرست رسمی ندارد و باشگاه نیز وضعیت آتیلا حجازی را مشخص نکرده است.

2052619

تنها واکنش سرمربی استقلال به وضعیت تیمش در هفته‌های اخیر و پس از پایان لیگ، امشب و با انتشار یک استوری از تمرین امروز همراه بوده است. جایی که او تصویری از خودش و 6 بازیکنی که امروز راهی کمپ شده بودند را در صفحه شخصی‌اش بارگذاری کرد و مشخص نیست او چه زمانی قصد دارد تا درخصوص وضعیت عجیب و غریب و آشفته تیمش صحبت کند.

دیدگاه‌ها