کد خبر : 2054020 | 20 تیر 1403 ساعت 21:14 | 24.5K بازدید | 27 دیدگاه

ساوت‌گیت باز هم ستاره تیمش را ناامید کرد

لوک شاو، مدافع چپ منچستریونایتد، که پس از درخشش در دقایق پایانی دیدار مقابل سوئیس امیدوار به اولین حضورش در ترکیب اصلی بود، نیمکت‌نشین بازی حساس مقابل هلند در نیمه‌نهایی یورو 2024 خواهد بود.

ساوت‌گیت باز هم ستاره تیمش را ناامید کرد

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، به کی‌ران تریپیه، مدافع راست نیوکاسل، که در طول تورنمنت در جناح مخالف بازی کرده است، اعتماد می‌کند. تریپیه به دلیل بازی در سمت چپ نتوانسته به خوبی از فیل فودن، ستاره منچسترسیتی، حمایت کند. عملکرد درخشان شاو مقابل سوئیس و اعلام آمادگی او این تصور را به وجود آورده بود که جایگاهش را پس خواهد گرفت.

با این حال، به نظر می‌رسد ساوت‌گیت تردیدهایی در مورد توانایی شاو برای بازی کامل 90 دقیقه دارد. او همچنین اعتقاد زیادی به کیفیت‌های دفاعی تریپیه دارد و بر این باور است که تجربه مدافع نیوکاسل مقابل جناح راست پر‌سرعت هلند ضروری است.

ساوت‌گیت قصد دارد تنها یک تغییر در ترکیب تیم پیروز مقابل سوئیس در ضربات پنالتی ایجاد کند. ازری کونسا با وجود عملکرد خوب در سیستم سه دفاعه، نیمکت‌نشین خواهد شد و مارک گوئهی که از محرومیت یک جلسه‌ای خود رهایی یافته، جانشین او می‌شود.

2052598

با این حال، هنوز مشخص نیست که ساوت‌گیت پس از بازی برابر سوئیس که با سیستم سه دفاعه به میدان رفت، به این سیستم وفادار می‌ماند. هلند با سیستم چهار دفاعه بازی می‌کند و انگلیس ممکن است به سیستم  1-3-2-4 که در چهار بازی اول یورو از آن استفاده می‌کرد، بازگردد. سیستم سه دفاعه درخشش بازیکنانی مانند بوکایو ساکا، جود بلینگام و دکلان رایس را به ارمغان آورد و شاید بهترین راه برای به دست آوردن دوباره فرم هری کین، که در بازی مقابل سوئیس عملکرد موفقی نداشت، باشد.

در همین حال، اردوی تیم ملی هلند در روز سه‌شنبه با مشکلات جدی سفر مواجه شد. رونی ده‌بوئر، سرمربی این تیم، مجبور شد کنفرانس مطبوعاتی خود را پس از مسدود شدن خط راه‌آهن لغو کند و هلندی‌ها مجبور شدند با پرواز از وولفسبورگ خود را به دورتموند برسانند. این بدان معناست که آن‌ها کمتر از 24 ساعت قبل از شروع بازی مقابل انگلیس به شهر محل برگزاری رسیدند که می‌تواند به سود سه‌شیرها باشد.

دیدگاه‌ها