کد خبر : 2054011 | 20 تیر 1403 ساعت 20:22 | 28.5K بازدید | 103 دیدگاه

سفیر پرتغال:

اگر رونالدو قبل از جام جهانی برود تعجب می‌کنم

فرانسیسکو ریبیرو دی‌منزز، سفیر پرتغال در آلمان، می‌گوید امکان ندارد کریستیانو رونالدو قبل از جام جهانی بعدی از تیم ملی خداحافظی کند.

اگر رونالدو قبل از جام جهانی برود تعجب می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال در بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 مقابل فرانسه قرار گرفت و پس از تساوی در وقت‌های اضافی، در ضربات پنالتی شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

این جام ششمین تجربه رونالدو در ادوار مسابقات جام ملت‌های اروپا بود و این بازیکن 39 ساله امکان ندارد که در دوره بعدی رقابت‌ها که چهار سال دیگر برگزار می‌شود حضور داشته باشد.

فرانسیسکو ریبیرو دی منزز، سفیر پرتغال در آلمان، در مصاحبه با آبولا درباره کریستیانو رونالدو صحبت کرد که متن آن را در ادامه می‌خوانید:

2052578

به نظرم شما این یورو نشانه خداحافظی کریستیانو رونالدو از تیم ملی باشد؟ عملکرد او را در مسابقات چگونه دیدید؟

کریستیانو یک پدیده منحصر به فرد از خودگذشتگی، تعهد، غلبه بر ناملایمات، سرسختی و جاه طلبی است. او همه رکوردها را شکسته است. کریستیانو همچنان به فوتبال برای رسیدن به اهدافش متعهد است. دو سال دیگر جام جهانی را در پیش خواهیم داشت، خوب من که هستم تا پیش بینی کنم او چه خواهد کرد؟ اما با دانستن مسیر او تا کنون و میزان فداکاری‌ که داشته، اگر کریستیانو رونالدو بگوید قبل از سال 2026 تیم ملی را ترک خواهد کرد، تعجب می‌کنم.

نظر شما در مورد تصویر گریه په‌په در حالی که کریستیانو رونالدو را در آغوش گرفته، چیست؟

این تصویر من را بسیار غمگین و عمیقاً ناراحت کرد. این یکی دیگر از موارد غلبه بر مشکلات و تعهد به کار است. ممکن است این آغوش معانی دیگری داشته باشد. خلاصه اینکه چه بازیکنی قرار است خداحافظی کند را فقط خودشان می‌دانند.

دیدگاه‌ها