کد خبر : 2054008 | 20 تیر 1403 ساعت 20:10 | 22.1K بازدید | 7 دیدگاه

روبرتو دی‌زربی:

گرین‌‌وود برای من بازی کند پسرم می‌شود!

روبرتو دی‌زربی، سرمربی مارسی، از ایده جذب میسون گرین‌وود استقبال کرد و موضع خود علیه اعتراضات به این بازیکن را نشان داد.

گرین‌‌وود برای من بازی کند پسرم می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای احتمال انتقال میسون گرین‌وود به مارسی ادامه دارد. پس از توافق با ختافه برای جذب بازیکن سابق منچستریونایتد، این باشگاه فرانسوی مجبور شد با موضع گیری بسیاری از هواداران مقابله کند که هشتگی را در شبکه‌های اجتماعی به معنای "گرین‌وود نباید بیاید" راه اندازی کردند.

این بازیکن که مورد توجه لاتزیو هم قرار گرفته با شکایت نامزدش به تجاوز، حمله و کنترل‌گری متهم شده بود. در دوم جولای 2023، این بازیکن از تمامی اتهامات تبرئه شد و او توانست دوباره بازی کند.

روبرتو دی‌زربی، سرمربی مارسی، در پاسخ به سوالی درباره موضع خودش برای جذب گرین‌وود گفت: "دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است، دوست ندارم در زندگی خصوصی بازیکنان دخالت کنم. وقتی بازیکنی برای باشگاهی که من در آن کار می‌کنم قرارداد می‌بندد، پسر من می‌شود. از بازیکنانم در مقابل اتفاقات بد محافظت می‌کنم."

2052574

علاوه بر دی‌زربی، پابلو لونگوریا، رئیس مارسی، نیز درباره گرین‌وود صحبت کرد: "من با مسائل خارج از زمین سروکار ندارم. گرین‌وود برای نقل و انتقالات مارسی یک موقعیت خوب است.

باید دید که آیا این هیاهوی رسانه‌ای تاثیری در انتخاب بازیکن انگلیسی خواهد داشت یا خیر چون او به دلایل مشابه نتوانست در یونایتد به کارش ادامه بدهد و سال گذشته با قراردادی قرضی به ختافه منتقل شد.

دیدگاه‌ها