کد خبر : 2054007 | 20 تیر 1403 ساعت 20:05 | 30.3K بازدید | 17 دیدگاه

خداحافظی خرید بدشانس با هواداران یونایتد

دونی فن دبیک، هافبک منچستریونایتد، با پیامی از هواداران این باشگاه خداحافظی کرد.

خداحافظی خرید بدشانس با هواداران یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، دونی فن دبیک که به جدایی از یونایتد و پیوستن به خیرونا نزدیک شده با انتشار پستی در اینستاگرام از منچستریونایتد و هواداران این باشگاه خداحافظی کرد.

باشگاه اسپانیایی پیشنهادی با احتساب پیش پرداخت و پاداش حدود 15 میلیون یورو ارائه کرده که به نظر می‌رسد شیاطین سرخ آن را پذیرفته‌اند.

فن دبیک زمانی که فقط 23 سال داشت با جدایی از آژاکس با قراردادی تا ژوئن 2025 به منچستریونایتد پیوست. او هرگز جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم به دست نیاورد و یک نیمکت نشین محض بود که حتی اریک تن هاخ، مربی سابق او در آژاکس، هم فضایی را به او اختصاص نداد. به دلیل مصدومیت این بازیکن اغلب در دسترس نبود و به همین دلیل آنطور که انتظار می‌رفت در لیگ برتر ندرخشید.

2052572

او در ژانویه گذشته با قراردادی قرضی از یونایتد به آینتراخت فرانکفورت در بوندس‌لیگا پیوست و این باشگاه بند آزادسازی او را در پایان فصل پرداخت نکرد.

فن دبیک در پیام خداحافظی خود نوشت: "خانواده عزیز منچستریونایتد، امروز یک روز به یاد ماندنی است چون زمان حضورم در این باشگاه به پایان می‌رسد. می‌خواهم از شما برای حمایت در این سال‌ها تشکر کنم. از لحظه‌ای که به منچستریونایتد آمدم، استقبال بسیار خوبی داشتید و از این بابت سپاسگزارم.

از همه کسانی که در باشگاه هستند تشکر می‌کنم چون باعث شدند ما احساس کنیم در خانه خودمان هستیم. تشکر ویژه از همه هوادارانی که این سال‌ها را فراموش نشدنی کردند. فراتر از فوتبال، تولد دو پسر من و همسرم در اینجا نشان می‌دهد که منچستر همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب ما خواهد داشت. موفق باشید، ما دوباره یکدیگر را ملاقات خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها