کد خبر : 2053978 | 20 تیر 1403 ساعت 17:19 | 22.8K بازدید | 10 دیدگاه

جلسه سرنوشت‌ساز حسینی برای 2 تیم لیگ برتر

اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با سرمربی این تیم تشکیل جلسه دادند.

جلسه سرنوشت‌ساز حسینی برای 2 تیم لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی که عملکرد موفقی در فصل اخیر با هدایت آلومینیوم اراک داشت و توانست بهترین رتبه تاریخ این تیم در لیگ برتر را به دست بیاورد و از سوی دیگر به نیمه نهایی جام حذفی برساند، حالا پیشنهاداتی دارد که احتمال جدایی او از این تیم را بالا برده است.

مجتبی حسینی که تجربه مربیگری در ذوب‌آهن، تراکتور، مس کرمان، نفت مسجدسلیمان، پیکان و آلومینیوم اراک را در کارنامه دارد، گفته می‌شد مورد توجه باشگاه تراکتور قرار دارد که انتقالش به این تیم نهایی نشد، اما حالا با پیشنهاد جدی‌تری از سوی گل‌گهر سیرجان مواجه شده است.

2052503

حسینی یک فصل دیگر با آلومینیوم اراک قرارداد دارد، اما باشگاه گل‌گهر نیز به طور جدی پیگیر جذب او است و در صورتی که این سرمربی با مدیران ایرالکو برای ادامه همکاری به توافق نرسد یا بتواند رضایت‌نامه بگیرد، بعید نیست به تیم سیرجانی برود.

اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک هم‌اکنون در دفتر مرکزی این شرکت در تهران تشکیل جلسه داده‌اند که سید مجتبی حسینی نیز در این نشست حضور دارد و مباحث سرنوشت‌سازی برای آینده این سرمربی و تیمشان مطرح خواهد شد.

باشگاه آلومینیوم اراک به طور جدی خواهان ادامه همکاری با مجتبی حسینی است، اما احتمالا این سرمربی نیز درخواست‌هایی برای تداوم حضور و تقویت تیمش خواهد داشت.

نتیجه جلسه هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم با مجتبی حسینی در ادامه همکاری یا انتقال این مربی به گل‌گهر سیرجان تاثیر مستقیم دارد.

دیدگاه‌ها