کد خبر : 2053976 | 20 تیر 1403 ساعت 17:04 | 16.5K بازدید | 71 دیدگاه

در این شرایط نباید هواداران را تنها گذاشت

کنعانی: قرارداد دارم و پیشنهاداتم را رد کردم

حسین کنعانی می‌گوید پیشنهاداتی از لیگ‌های عربی داشته اما به خاطر هواداران پرسپولیس آنها را رد کرده است.

کنعانی: قرارداد دارم و پیشنهاداتم را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، حسین کنعانی، مدافع پرسپولیس پس از جلسه با رضا درویش در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد اتفاقات و شایعات روزهای اخیرش در مورد پرسپولیس واکنش نشان داد.

ویدئو: 347205

کنعانی در مورد جدایی سه مهره پرسپولیس عنوان کرد: من فقط در مورد خودم صحبت می‌کنم و هرکسی می‌تواند در مورد خودش صحبت کند‌. من هم امسال پیشنهاد داشتم از کشورهای عربی و تیم‌های دیگر ولی می‌دانم نباید در این وضعیت هواداران باشگاه را ول کرد. الان خداراشکر هستم کنار شما و امیدوارم بتوانم پر قدرت ادامه بدهم.

او در مورد شروع تمرینات پرسپولیس گفت: من خبری از بقیه بچه‌ها ندارم و فقط می‌دانم شنبه باید پرقدرت سر تمرین بروم و ادامه بدهم که برای لیگ، جام حذفی، لیگ نخبگان و تیم ملی آماده بشوم.

او در مورد اتفاقاتی که در مورد مدیر برنامه‌های سابقش رخ داده گفت: یکسری از اتفاقات از قبل افتاده و اسم کسی را نمی‌آورم که بزرگ شود و اینکه آنها هم انشاالله موفق باشند. من به خاطر این باشگاه و این هوادار جانم را می‌دهم، سرم را می‌گذارم چون هرچه دارم از این باشگاه و هوادار است. هیچوقت گذشته و محبت‌های‌شان را فراموش نمی‌کنم.

کنعانی در مورد سرمربی جدید پرسپولیس عنوان کرد: من با ایشان دیداری نداشتم و تمرینی نکردیم. نام بزرگ پرسپولیس است و هرکس می‌آید باید زیر پرچم پرسپولیس جانش را بدهد و هرچه دارد بگذارد. هرکس یک روز می‌آید و می‌رود و فرقی ندارد. این نام بزرگ پرسپولیس است که می‌ماند. من هم تا آنجایی که بتوانم می‌مانم و با دل و جانم برای هواداران می‌جنگم.

او در پایان صحبت‌هایش گفت: از مدیریت باشگاه آقای درویش و بادامکی هم تشکر می‌کنم، انشاالله بتوانیم یک تیم پر قدرت مثل سال‌های قبل درست کنیم و قهرمانی را به هواداران‌مان هدیه بدهیم.

دیدگاه‌ها