کد خبر : 2053947 | 20 تیر 1403 ساعت 14:27 | 56.5K بازدید | 262 دیدگاه

حمله دوباره به رونالدو: پرتغال به‌خاطر تو حذف شد

الکسی لالاس، ستاره سابق تیم ملی آمریکا، از عملکرد کریستیانو رونالدو در یورو ۲۰۲۴ انتقاد کرد.

حمله دوباره به رونالدو: پرتغال به‌خاطر تو حذف شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال با قبول شکست در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ برابر تیم ملی فرانسه از گردونه مسابقات کنار رفت و کریستیانو رونالدو فرصت کسب یک جام قهرمانی دیگر با تیم ملی کشورش را از دست داد.


رونالدو برای اولین بار موفق نشد در یک تورنمنت مهم برای تیم ملی پرتغال گل زنی کند و عملکردی که در این مسابقات به نمایش گذاشت انتقادهای زیادی را از او و همچنین از روبرتو مارتینز به خاطر قرار دادن این بازیکن در ترکیب اصلی پرتغال به همراه داشت.

2051383

لالاس در گفتگو با یونیون پادکست در این باره اظهار داشت: "بحث درباره تیم ملی پرتغال و رونالدو در این مسابقات این است که آنها نباید هیچکس دیگری را جز خودشان مقصر اتفاقی که رخ داد بدانند. تقصیر اصلی و نهایی بر عهده روبرتو مارتینز است.


او به این نتیجه رسید که در کنار کریستیانو رونالدو بماند و حتی در بازی سوم مرحله گروهی هم این بازیکن را در ترکیب اصلی تیمش به کار گرفت و تمام تلاشش این بود که کاری کند تا او گل بزند. اگر هر بازیکن دیگری جز رونالدو بود تحت هر شرایطی از زمین بازی بیرون کشیده می‌شد.


دلیل این حرف من این نیست که او لزوماً بازیکن خوبی نیست یا تاثیر خوبی در تیم ندارد. اما مهاجمان هدف مشخصی در زمین بازی دارند و آن هدف این است که بتوانند گلزنی کنند یا حداقل در زمان حضورشان در زمین خطرناک باشند."

دیدگاه‌ها