کد خبر : 2053939 | 20 تیر 1403 ساعت 14:03 | 14.5K بازدید | 7 دیدگاه

تفسیر بی‌خودی نکنید

شفاف‌سازی مربی برزیل در مورد ویدیوی جنجالی

سرمربی تیم ملی برزیل در مورد عکس و ویدیوی عجیبی که از او در جریان ضربات پنالتی برابر اروگوئه منتشر شد، توضیح داد.

شفاف‌سازی مربی برزیل در مورد ویدیوی جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل سه روز پیش در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اروگوئه قرار گرفت و پس از تساوی ۰-۰ در وقت قانونی این بازی، در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد تا نتواند در جمع چهار تیم نهایی و برتر این تورنمنت قرار بگیرد.

تلاش ستاره‌های برزیل برای کسب عنوان قهرمانی با صعود به مرحله نیمه نهایی در غیاب بازیکن موثری مانند وینیسیوس جونیور که به دلیل دریافت دو کارت زرد و محرومیت نتوانست تیمش را در این بازی همراهی کند بی‌نتیجه ماند و این فدریکو والورده و یارانش بودند که با ارائه عملکردی درخشان یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شدند. 

2051333

اما صحنه‌ای که توجه بسیاری از فوتبال دوستان را به خود جلب کرده و به یکی از ویدیوهای پر تماشاگر در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده و به خصوص در برزیل همه در حال صحبت درباره آن هستند مربوط به حلقه اتحادی است که بازیکنان تیم ملی این کشور پیش از ضربات پنالتی تشکیل دادند. 

ستاره‌های برزیل پیش از پنالتی حلقه اتحادی در کنار زمین شکل دادند تا با هم صحبت کنند و برای این ضربات انگیزه و روحیه بگیرند اما دوریوال جونیور به عنوان سرمربی این تیم جایی در این حلقه نداشت تا بازیکنانش را راهنمایی کند و حتی وقتی تلاش کرد که به این حلقه وارد شود هم بازیکنان بدون توجه به حرف‌هایشان ادامه دادند و این موضوع هیاهوی بسیاری را درباره نقش او و محبوبیتش در رختکن این تیم به وجود آورده است.

دوریوال در توضیح این صحنه گفت: «تفسیر یک عکس بدون اطلاع از اصل قضیه کاملاً ساده لوحانه بود. کسانی که نظر خود را بیان می‌کنند، قبل از اینکه در مورد یک شخص حرفه‌ای صحبت کنند، باید خوب فکر کنند. 

2051327

من در فوتبال چیزهای متفاوت و عجیب زیادی را تجربه کرده‌ام. در تمام ضربات پنالتی که حضور داشته‌ام، هرگز وارد حلقه اتحاد بازیکنانم نشده‌ام. هر کاری قبل از بازی نیاز بود، انجام داده بودیم و توصیه‌های لازم را گفته بودم. آن موقع نیازی نبود چیزی بگویم. مگر اینکه متوجه تغییری خاص می‌شدم که نیاز به صحبت احساس می‌شد.»

مربی برزیل ادامه داد: «از قبل ما مشخص کردیم که ضربه زننده‌ها چه کسانی هستند. به طور کلی من خیلی دور از بازیکنان می‌مانم. آن لحظه مال بازیکن است و دوست ندارم وارد حریمشان شوم. متاسفم، اما تفسیرهایی که شده و این همه جنجال بر سر یک عکس و ویدیوی ساده، پوچ و بیهوده است.»

دیدگاه‌ها