کد خبر : 2053932 | 20 تیر 1403 ساعت 13:38 | 15.6K بازدید | 6 دیدگاه

تلاش شباب الاهلی برای جذب مارتگانی

رقیب سپاهان با غول آرژانتین رقابت می‌کند!

شبکه آرژانتینی خبر داده است که شباب الاهلی برای جذب مارتگانی، با بوکاجونیورز رقابت خواهد کرد.

رقیب سپاهان با غول آرژانتین رقابت می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های آرژانتین گزارش داده‌اند که شباب الاهلی با بوکاجونیورز برای جذب آگوستین مارتگانی در دوره نقل و انتقالات کنونی رقابت می‌کند.

شبکه تلویزیونی TYC اعلام کرده است که این هافبک ۲۴ ساله احتمالاً تیم سن لورنزو را ترک کند، زیرا بوکاجونیورز، غول آرژانتینی، تمایل خود را برای جذب او نشان داده است.

این شبکه افزوده است: «مذاکرات بین دو طرف متوقف شده است، زیرا مسئولان سن لورنزو مطمئن شدند که پیشنهاد شباب الاهلی از نظر مالی نسبت به بوکاجونیورز بهتر خواهد بود.»

این گزارش اشاره می‌کند که آگوستین مارتگانی پس از پایان دوران قرضی‌اش در سالرنیتانا ایتالیا به سن لورنزو بازگشته است، زیرا سالرنیتانا بند خرید قرارداد او را به مبلغ چهار میلیون یورو فعال نکرد.

2052439

این روزنامه اضافه کرده است: «بوکاجونیورز پیشنهادی به ارزش ۲.۸ میلیون یورو برای خرید ۸۰ درصد از قرارداد این بازیکن آرژانتینی ارائه کرده، اما سن لورنزو پس از دخالت شباب الاهلی و ابراز تمایلش برای جذب مارتگانی، این پیشنهاد را رد کرده است.»

پست این بازیکن هافبک وسط است و او فصل قبل در 19 مسابقه از رقابت‌های سری آ ایتالیا، برای سالرنیتانا بازی کرد. در صورت پیوستن مارتگانی به شباب الاهلی، او در بازی پلی آف لیگ نخبگان، برابر سپاهان به میدان می‌رود.

دیدگاه‌ها