کد خبر : 2053930 | 20 تیر 1403 ساعت 13:35 | 25.2K بازدید | 11 دیدگاه

سنگ تمام استفن کری برای لبران جیمز

اسطوره تیم گلدن‌استیت به تمجید از لبران جیمز پرداخت.

سنگ تمام استفن کری برای لبران جیمز

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، ترکیب رویایی استفن کری و لبران جیمز در یک تیم، جزء آرزوهای بزرگ اهالی بسکتبال بود که قرار است برای اولین بار در المپیک ۲۰۲۴ پاریس شاهدش باشند. کری و جیمز با تیم ملی آمریکا در المپیک پاریس حضور خواهند داشت.

استفن کری در آخرین صحبت‌هایش به تمجید از لبران جیمز پرداخت و درباره همبازی‌شدن با او گفت: هم‌تیمی‌شدن من و لبران جیمز فراتر از واقعیت است. اینکه با او همبازی شوم افتخار بزرگی است. شما با او می‌توانید جنگندگی زیادی را در دفاع و حمله تجربه کنید.

او ادامه داد: دیدن او، تمرین‌ها و تلاش‌های زیادش برای موفقیت، نحوه تمریناتش و حتی صحبت‌کردنش در تمرینات اتفاقی است که تاکنون تجربه‌شان را نداشتم و برایم ارزشمند است. همه ما می‌دانیم که او چه کارهایی می‌تواند انجام دهد.

اسطوره تیم گلدن‌استیت در ادامه تمجیدش از لبران جیمز تاکید کرد: همبازی‌شدن ما اتفاقی باورنکردنی است و بی‌صبرانه منتظرم ببینم چگونه یکدیگر را در مسابقات تکمیل می‌کنیم. ما می‌توانیم با همکاری هم به تیم ملی آمریکا کمک کنیم.

کری افزود: جیمز همواره رقیب بزرگی برای من است و دوستان خوبی نیز برای یکدیگر هستیم. او با درخشش خود سطح بسکتبال را بالاتر برده و من به عنوان یک رقیب و دوست، همواره احترام او را در زمین و به عنوان هم‌تیمی حفظ می‌کنم. ما الان در یک تیم هستیم و سعی داریم یکدیگر را کاملا درک کنیم.

دیدگاه‌ها