کد خبر : 2053929 | 20 تیر 1403 ساعت 13:35 | 54.4K بازدید | 66 دیدگاه

حیرت ریو فردیناند

کارهایی که یامال انجام می‌دهد، قانونی نیست!

ریو فردیناند به قدری از درخشش لامین یامال برابر فرانسه حیرت زده بود که نتوانست از او ستایش نکند.

کارهایی که یامال انجام می‌دهد، قانونی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، که به عنوان تحلیلگر تلویزیونی یورو 2024 در TNT Sports فعالیت می‌کند، بعد از درخشش لامین یامال از این استعداد جوان به شکلی ویژه ستایش کرد. 

او در صفحه ایکس خود نوشت: «چیزهایی غیرقانونی از لامین یامال.»

2052296

ریو فردیناند در واقع تسلیم نبوغ یامال شد: «او سریع تصمیم می‌گیرد و به سادگی پاس مناسب را در زمان مناسب ارسال می‌کند. مهمتر از همه، آرامشی است که در میدان دارد. او مانند کسی است که برای مدت طولانی بازی می‌کند.»

فردیناند ادامه داد: «شکل ساده‌ای که یامال فوتبال بازی می‌کند نیز شگفت‌انگیز است. ما می‌دانیم که وقتی یک بازیکن جوان به هر تیمی می‌پیوندد، چه حسی دارد، چه برسد به تیم ملی. شما به این فکر می‌کنید که به مردم نشان دهید که چرا آنجا هستید و سپس ممکن است زمین بخورید. از هر 10 بار 9 بار بازیکنان جوانی را می‌بینید که در مقطعی از بازی بیش از حد تلاش و اغراق می‌کنند و ما یک بار هم در مورد یامال این را نگفته‌ایم. در مورد این بچه او همیشه از هر 10 بار، 9 بار تصمیم درست می‌گیرد و در 16 سالگی توضیحش دشوار است.»

2052436

ریو فردیناند در پایان گفت: «سوال این است که چگونه می‌توان لامین یامال را متوقف کرد؟ این معمای فعلی برای رقبای او است. اگر نزدیکش شوید، او از کنار شما دریبل می‌زند. اگر دور بمانید نیز او از شما سبقت می‌گیرد. ما می‌دانیم که او پای چپ فوق‌العاده‌ای دارد و نشان می‌دهد که بازیکن خاصی است.»

دیدگاه‌ها