کد خبر : 2053919 | 20 تیر 1403 ساعت 12:47 | 23.8K بازدید | 91 دیدگاه

شوق ستاره آرژانتین: باورم نمی‌شود به فینال رسیدیم

دیبو مارتینز، ستاره تیم ملی آرژانتین، از صعود این تیم به دیدار فینال کوپا آمه‌ریکا ابراز خوشحالی کرد.

شوق ستاره آرژانتین: باورم نمی‌شود به فینال رسیدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب مسابقات مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی کانادا قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۰-۲ این تیم را شکست دهد و به اولین تیمی تبدیل شود که به دیدار فینال این تورنمنت راه پیدا کرده است. 

مارتینز یکی از ستاره‌های درخشان تیم ملی آرژانتین در طول چند سال اخیر بوده که نقش مهمی را در قهرمانی‌های این تیم ایفا کرده است و در بازی شب گذشته هم بار دیگر در ترکیب این تیم حضور داشت و از این که تیمش بار دیگر در آستانه فتح یک جام دیگر قرار دارد بسیار خوشحال به نظر می‌رسد. 

2050642

این ستاره آرژانتینی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «سه فینال در فاصله سه سال؟ چرا فراموش کردید؟ این در واقع چهارمین فینال ما است! نباید فینال رقابت‎‌های فینالیسما را فراموش کنید که برابر تیم ملی ایتالیا برگزار کردیم چون آن جام هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود. 

من همیشه از دوران کودکی این رویا را در سر داشتم که فقط یک بازی با پیراهن تیم ملی کشورم انجام دهم. اگر شما به من می‌گفتید که قرار است در چهارمین فینال با این تیم به میدان بروم، هرگز حرف شما را باور نمی‌کردم اما حالا این اتفاق برایم افتاده است و بسیار خوشحال هستم.»

دیدگاه‌ها