کد خبر : 2053916 | 20 تیر 1403 ساعت 12:48 | 128.4K بازدید | 90 دیدگاه

زیدان را بیاورید

دشان را اخراج کردند: برو موناکو پَدل بازی کن!

در فرانسه بعد از شکست شب گذشته از اسپانیا اخراج دیدیه دشان را خواستار هستند و معتقدند زمان تغییر و تحول رسیده است.

دشان را اخراج کردند: برو موناکو پَدل بازی کن!

به گزارش "ورزش سه"، ریولو، تحلیل‌گر ارشد رادیو RMC، از دشان به دلیل حذف فرانسه مقابل اسپانیا انتقاد کرد و امیدوار است که زیدان هدایت تیم فرانسوی را بر عهده بگیرد.

نحوه حذف فرانسه به دست اسپانیا در این کشور شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته است، زیرا آنها امید زیادی به قهرمانی و بردن جامی داشتند که از سال 2000 تاکنون موفق به کسب آن نشده‌اند. 

2050924

آنها نرسیدن به فینال در برلین را شکست می‌دانند و صدای بسیاری از منتقدان از جمله دنیل ریولو را بلند کرد. بازیکن سابق فرانسوی، هر بار که صحبت می‌کند، بازتاب زیادی پیدا می‌کند. 

او که همیشه از پاری سن ژرمن انتقاد می‌کند، پس از حذف تیم ملی کشورش در جام ملت‌های اروپا، هدفی به نام دشان داشت. ریولو از او انتظار جدایی دارد و زیدان را به عنوان کاندیدای اصلی جانشینی او قرار داد.

ریولو در انتقاد از سرمربی فرانسه گفت: «دشان، بس کن، برو در موناکو پادل بازی کن، دیگر ادامه نده. او واقعاً نمی‌خواهد زیدان مربی فرانسه شود زیرا می‌داند که همه مردم این را می‌خواهند. او ولی با این ایده مخالف است. این شکست به قدری همه را آزار می‌دهد که از زیدان که یک دقیقه هم سرمربی تیم فرانسه نبوده، انتظار می‌رود که یک ناجی باشد. دشان که یک جام جهانی را برد ولی در یورو موفق نبود، زمانش رسیده که نیمکت را تحویل بدهد.

از نظر روانی، این مرد تحت تأثیر این واقعیت است که از ابتدای کارش بخش زیبای تاریخ نبوده است. او آدم زشت داستان است و از آن زمان به بعد کار سختی داشته است. دشان با این واقعیت که برای کارهایش ارزش قائل نیستند، مشکل دارد. این یک جای زخم است. دشان می‌خواهد مردم او را دوست داشته باشند و به وضوح می‌بیند که مردم اصلا او را دوست ندارند. دشان برای همیشه زیر سایه زیدان و پلاتینی خواهد بود و این برای او سخت است.»

اکنون باید منتظر باشیم تا بدانیم چه اتفاقی برای آینده نیمکت فرانسه خواهد افتاد، زیرا در روزهای آینده بحث ملی خواهد بود. پس از سه ناکامی متوالی، باخت به اسپانیا در یورو 2024، باخت در فینال جام جهانی به آرژانتین و باخت مقابل سوئیس در یورو 2020، فرانسه حالا نیاز به یک هوای تازه دارد.

دیدگاه‌ها