کد خبر : 2053908 | 20 تیر 1403 ساعت 11:57 | 49.3K بازدید | 152 دیدگاه

رکورد تاریخی مسی: فینال برای لئو تکراری است!

لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، رکورد جذابی را با صعود به فینال کوپا آمه‌ریکا به نام خودش ثبت کرد.

رکورد تاریخی مسی: فینال برای لئو تکراری است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب مسابقات مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کوپه آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی کانادا به میدان رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد و مجوز حضور در دیدار فینال این مسابقات را به دست آورد.

مسی از ابتدا در ترکیب تیم ملی کشورش در این دیدار به میدان رفت و موفق شد گل دوم آنها را هم وارد دروازه حریف کند تا مانند همیشه نقش مهمی را در پیروزی تیم ملی آرژانتین و البته صعود این تیم به فینال این مسابقات تحت هدایت لیونل اسکالونی ایفا کرده باشد و نشان دهد که هنوز هم در اوج قرار دارد.

2052319

این بازیکن حالا به رکوردی جذاب و تاریخی دست پیدا کرده است. او به بازیکنی تبدیل شده است که توانسته تیم ملی کشورش را به هفت فینال مختلف در طول دوران حضورش در این تیم برساند و به این ترتیب یک رکورد جذاب دیگر را هم به نام خودش ثبت کرده است تا نامش را برای همیشه در تاریخ فوتبال آرژانتین جاودانه کند.

مسی تا به حال در پنج دوره از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به دیدار فینال راه پیدا کرده و در دو جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۲۲ هم در فینال حضور داشته که در قطر موفق به فتح این جام شد تا کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کرده باشد.

دیدگاه‌ها