کد خبر : 2053901 | 20 تیر 1403 ساعت 11:40 | 21.1K بازدید | 118 دیدگاه

مظفری‌زاده:

پیشنهاد ما به اسکوچیچ کمتر از دیگر باشگاه‌ها بود

با اعلام مظفری‌زاده اسکوچیچ روز شنبه در تبریز حضور پیدا خواهد کرد.

پیشنهاد ما به اسکوچیچ کمتر از دیگر باشگاه‌ها بود

به گزارش "ورزش سه"، سعید مظفری‌زاده از شرایط امضای قرارداد و توافق با دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی صحبت کرد و اعلام کرد که این مربی با مبلغی پایین‌تر از پیشنهاداتی که چند باشگاه دیگر به او داده بود هدایت تراکتور را برعهده گرفت.

مظفری‌زاده اعلام کرد: اوایل هفته گذشته بود آقای زنوزی برای اینکه نگرانی هواداران برطرف شود دستور دادند که امورات تیم پیگیری شود و هیئت مدیره وظیفه انتخاب بازیکنان و سرمربی را به من محول کرد و پیگیری‌های زیادی داشتیم به اتفاق همکارانمان تا بنا به نیازهای تیم و نقاط ضعفی که داشتیم بدون اینکه به اسکلت تیم دست بزنیم بتوانیم نفراتمان را انتخاب کنیم و یک سرمربی موفق و بابرنامه را به تیم اضافه کنیم که به این جمع‌بندی رسیدیم و اسکوچیچ را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم.

او در ادامه افزود: اسکوچیچ شنبه هفته آینده در تبریز خواهد، او قراردادش را با تراکتور امضا کرده، انتخاب ایشان ضرب‌العجلی نبود، ما از مربیان مدنظر برنامه خواسته بودیم و با بررسی تمامی جوانب او را انتخاب کردیم و نفرات مدنظر را هم جذب خواهیم کرد.

او درباره مبلغ قرارداد اسکوچیچ گفت: رقم قرارداد اسکوچیچ 30-35 درصد کمتر از چند باشگاه دیگری است که به این مربی پیشنهاد داده بودند، جا دارد از ایشان تشکر کنم که نسبت به خواسته‌های ما همراه بودند و اختلاف نظری که بین ما بود برطرف شد و قرارداد امضا شد.

دیدگاه‌ها