کد خبر : 2053874 | 20 تیر 1403 ساعت 10:38 | 23.1K بازدید | 36 دیدگاه

بعد از فسخ با مدافع ایرانی؛

الرای: تشکر السد از امین حزباوی

با جدایی مدافع ایرانی، السد نام 29 بازیکن خود برای اردوی تابستانی را اعلام کرد.

الرای: تشکر السد از امین حزباوی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه السد از فسخ قرارداد با محمدامین حزباوی مدافع ایرانی خود طی یک توافق دو جانبه خبر داد. این باشگاه در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که برای فسخ قرارداد با این مدافع ایرانی به توافق رسیده است و از خدماتی که او به این تیم در فصل گذشته کرد تشکر کرد. این باشگاه همچنین اعلام کرده با توجه به تمایل آن‌ها برای تشکیل یک تیم قوی و قادر به رقابت در فصل جدید با این بازیکن قطع همکاری کرده است.

در عین حال السد اردوی تدارکاتی خود را برای فصل جدید در شهر مالاگا اسپانیا آغاز کرد و تمامی بازیکنان به کادر فنی جدید این تیم پیوستند.

کاروان السد شامل 29 بازیکن به نام‌های مشعل برشم، سعد الدوساری، یوسف البلوشی، کریم محمد، پدرو میگل، احمد سیار، طارق سلمان، پائولو اوتاویو، محمد وعد، علی اسد، یوسف عبدالرزاق، حسن الرزاق، حسن الهیدوس، عبدالله الیزیدی، مصطفی طارق، خوخی بوغلام، جیووانی هنریکه، رافا موخیکا، گیلرمه تورس، گونزالو پلاتا، سالم الحجری، هاشم علی، احمد سهیل، محمد البکری، احمد المغنی، مصعب خادر، اکرم عفیف، رومن سایس است.

ماتئوس اوریبه، هافبک کلمبیایی، به دلیل حضور در اردوی تیم ملی کشورش در کوپا آمریکا 2024، بعداً به اردوی قهرمان قطر خواهد پیوست. السد در جریان اردوی تدارکاتی خود چهار بازی دوستانه برگزار می‌کند.

دیدگاه‌ها