کد خبر : 2053861 | 20 تیر 1403 ساعت 08:33 | 25K بازدید | 17 دیدگاه

آلن شیرر:

ساوت‌گیت حق کنار گذاشتن این ستاره را ندارد!

آلن شیرر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که گرت ساوت‌‎گیت نمی‌تواند هری کین را از ترکیب این تیم کنار بگذارد.

ساوت‌گیت حق کنار گذاشتن این ستاره را ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس چهارشنبه شب در چارچوب مسابقات مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی هلند به میدان خواهد رفت تا تکلیف دیگر تیم صعود کننده به بازی فینال که باید در این دیدار مقابل تیم ملی اسپانیا به میدان برود مشخص شود.

انتقادهای بسیاری در طول چند هفته اخیر از عملکرد ستاره‌های انگلیس مطرح شده و یکی از بازیکنانی که بیشتر از دیگران هدف این انتقادها قرار گرفته، هری کین است. ضعف سه شیرها در خلق موقعیت و گلزنی باعث شده است که این بازیکن روزهای سختی را در یورو ۲۰۲۴ تجربه کند و با اعتراض هواداران روبرو شود. 

2049946

در روزهای اخیر شایعاتی درباره درخواست مطرح شده است سرمربی تیم ملی انگلیس برای کنار گذاشتن هری کین از ترکیب این تیم برابر هلند به گوش رسیده است اما شیرر در این باره گفت: «هیچ تردیدی وجود ندارد که او باید در ترکیب اصلی قرار بگیرد و در زمین حضور داشته باشد. 

امکان ندارد که شما بتوانید او را از ترکیب تیم ملی انگلیس کنار بگذارید. شما نمی‌توانید کاپیتان تیم را بیرون بگذارید. شما این اجازه را ندارید که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس را در ترکیب قرار ندهید، کسی که این توانایی را دارد که کار خاصی در جریان بازی انجام دهد. او گلزن اصلی ماست و باید تا جایی که می‌شود به او شجاعت و جسارت داد. ساوت‌گیت نمی‌تواند او را در ترکیب قرار ندهد.»

دیدگاه‌ها