کد خبر : 2053838 | 20 تیر 1403 ساعت 01:02 | 17.6K بازدید | 42 دیدگاه

یامال بهترین شب را برای درخشش انتخاب کرد!

ستاره جوان اسپانیا با گل و نمایشی تماشایی، بهترین بازیکن زمین شد و راه اسپانیا به فینال یورو 2024 را هموار کرد.

یامال بهترین شب را برای درخشش انتخاب کرد!

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا در یک بازی نفس‌گیر، موفق شد با نتیجه 2-1 از سد فرانسه عبور کند و راهی فینال یورو 2024 شود. در این بازی، لامین یامال، هافبک 16 ساله اسپانیا، درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

یامال در دقیقه 21 با شوت تماشایی از راه دور، گل تساوی اسپانیا را به ثمر رساند و بار دیگر استعداد شگفت‌انگیز خود را به رخ جهانیان کشید. او در ادامه بازی نیز با حرکات تکنیکی و پاس‌های دقیق، بارها خط دفاعی فرانسه را به دردسر انداخت و نشان داد که آینده‌ای درخشان در انتظارش است.

شرح گل یامال:

در دقیقه 21 بازی، زمانی که اسپانیا تحت فشار حملات فرانسه بود، یامال در میانه میدان صاحب توپ شد. او با یک حرکت تکنیکی، از سد آدرین رابیو گذشت و سپس با یک شوت تماشایی از راه دور، توپ را به گوشه دروازه مایک مانیان فرستاد. این گل، ورزشگاه را به شدت منفجر کرد و تماشاگران را به وجد آورد.

2052287

یامال که با 16 سال و 324 روز، جوان‌ترین گلزن تاریخ یورو لقب گرفته است، اولین بازیکن زیر 18 سال است که در نیمه نهایی یورو نیز گلزنی می‌کند. او با عملکرد درخشان خود در این تورنمنت، توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.

اسپانیا با این پیروزی، به فینال راه یافت. آنها در فینال به مصاف برنده دیدار هلند و انگلیس خواهند رفت. بدون شک، یامال یکی از ستاره‌های اصلی این بازی بود و می‌توان او را یکی از مدعیان عنوان بهترین بازیکن یورو 2024 دانست.

دیدگاه‌ها