کد خبر : 2053830 | 20 تیر 1403 ساعت 00:14 | 53.4K بازدید | 52 دیدگاه

مدیرعامل تراکتور به وعده‌اش عمل کرد

سعید مظفری‌زاده در مصاحبه بعد از جلسه مدیران عامل لیگ برتری که روز سه‌شنبه برگزار شد، وعده انتخاب سرمربی را داده بود.

مدیرعامل تراکتور به وعده‌اش عمل کرد

به گزارش "ورزش سه"، سعید مظفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور روز گذشته در مصاحبه مدیران عامل تیم‌های اعلام کرده بود که سرمربی تراکتور تا دو روز آینده مشخص خواهد شد و این اتفاق هم رخ داد.

به نظر می‌رسد مظفری‌زاده نقشی پررنگ در مذاکره با دراگان اسکوچیچ داشته و با توجه به آشنایی با زبان انگلیسی و همچنین جایگاه خود به عنوان نفر اول اجرایی باشگاه، مسئولیت این انتخاب را پیش برده بود.

باشگاه تراکتور نیز در توصیف این انتخاب نوشت: «پیرو دستور مالک باشگاه مبنی بر انجام اقدامات لازم جهت آماده‌سازی تیم، سعید مظفری‌زاده سرپرست مدیر عاملی باشگاه پس از مذاکره با گزینه‌های مختلف، سرانجام با دراگان اسکوچیچ که نتایج درخشانی با تیم ملی ایران کسب کرده بود، به توافق رسید و هدایت تراکتور به او سپرده شد.»

1977418

مظفری‌زاده که بعد از یک سال حضور روی نیمکت تراکتور به عنوان مدیر تیم، حالا نقش سرپرست مدیرعاملی را برعهده گرفته، در امور مذاکره با بازیکنان هم نقش پررنگی دارد و حالا باتوجه به درخواست‌های دراگان اسکوچیچ، نقل و انتقالات تراکتور را پیش خواهد برد.

البته هفته گذشته نیز تراکتور تا آستانه معارفه سرمربی پیش رفته بود و سعید مظفری‌زاده نیز این موضوع را اعلام کرده بود، اما مسائلی در این زمینه پیش آمد تا روز سه‌شنبه به عنوان تاریخ قطعی معرفی سرمربی از سوی او اعلام شود.

دیدگاه‌ها