کد خبر : 2053816 | 19 تیر 1403 ساعت 22:41 | 74.3K بازدید | 49 دیدگاه

اینزاگی، طارمی را به رونالدو ترجیح داد

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پیشنهاد هنگفتی به ارزش ۲۰ میلیون یورو به همراه پاداش برای هدایت النصر عربستان و همکاری با کریستیانو رونالدو دریافت کرده است.

اینزاگی، طارمی را به رونالدو ترجیح داد

به گزارش "ورزش سه"، آلفردو پدره‌الله، خبرنگار سرشناس نقل و انتقالات "اسپورت ایتالیا"، می‌گوید این پیشنهاد باورنکردنی بوده است و می‌توانست گام بعدی درخشان در دوران مربیگری اینزاگی در لیگ حرفه‌ای عربستان باشد.

با این حال، این پیشنهاد به سرعت رد شد، چرا که اینزاگی در حال نهایی کردن جزئیات تمدید قرارداد خود با اینتر تا ژوئن 2026 است.

2052235

انتظار می‌رود سرمربی سابق لاتزیو در اینتر فصلانه 6.5 میلیون یورو درآمد داشته باشد که او را به یکی از پردرآمدترین مربیان سری آ تبدیل می‌کند، هرچند این رقم تنها کمی بیش از یک چهارم پیشنهادی است که از النصر دریافت کرده است.

اینزاگی که به تازگی اولین قهرمانی خود در سری آ را جشن گرفته و مشتاق است تا نایب قهرمانی لیگ قهرمانان 2023 را جبران کند، هیچ قصدی برای ترک نراتزوری ندارد.

کریستیانو رونالدو تنها ستاره تیم النصر نیست، چرا که آن‌ها همچنین هافبک سابق اینتر، مارسلو بروزوویچ را در اختیار دارند که پیش از این با اینزاگی در سن‌سیرو همکاری داشته است.

دیدگاه‌ها