کد خبر : 2053814 | 19 تیر 1403 ساعت 22:36 | 31.9K بازدید | 2 دیدگاه

پیکفورد: داور در ضربات پنالتی برایم مشکل ایجاد کرد

جردن پیکفورد، دروازه‌بان تیم ملی انگلیس، می‌گوید دنیله اورساتو، داور بازی مقابل سوئیس، در جریان ضربات پنالتی برای او مشکل ایجاد کرده است.

پیکفورد: داور در ضربات پنالتی برایم مشکل ایجاد کرد

به گزارش "ورزش سه"، پیکفورد که در هر بازی که به ضربات پنالتی کشیده شده برای انگلیس حداقل یک پنالتی را مهار کرده است، در این بازی نیز موفق به مهار ضربه مانوئل آکانجی شد.

این مهار بسیار حیاتی بود زیرا انگلیس همه ضربات پنالتی خود را تبدیل به گل کرد و با نتیجه ۵-۳ پیروز شد و به نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ راه یافت.

با این حال، پیکفورد اعتراف کرد که پس از اینکه دنیله اورساتو، داور ایتالیایی، مانع انجام روتین مخصوصش شد، برای ضربات پنالتی به مشکل خورد.

2052230

او گفت: «قبل از شروع ضربات پنالتی به او گفتم که من یک پروسه دارم. شاید او لهجه من را متوجه نشد! اما پس از اینکه من اولین ضربه را مهار کردم، او جلوی من را گرفت. فکر می‌کنم او با خود گفت «اوه، من نباید به او اجازه انجام این کار را بدهم» اول به مشکل خوردم اما بعد این موضوع روی من تأثیر نگذاشت، من فقط باید بهترین کار خود را انجام می‌دادم. نمی‌خواستم کارت بگیرم یا دردسر درست کنم.»

انگلیسی‌ها عادت کردند طبق یک روند معمول در ضربات پنالتی، دروازه‌بان پس از ایستادن در درون دروازه توپ را به بازیکن هم‌تیمی بدهد اما داور مانع این کار هم شد.

2052229

پیکفورد گفت: «من دوست دارم که توپ را به بازیکنان بدهم تا وقتی که به سمت نقطه پنالتی می‌روند، احساس راحتی کنند. داور از این کار هم جلوگیری کرد اما در نهایت ما توانستیم از این بازی سخت عبور کنیم.»

دیدگاه‌ها