کد خبر : 2053806 | 19 تیر 1403 ساعت 22:05 | 67.3K بازدید | 29 دیدگاه

سورپرایز کوپا آمه‌ریکا: اجرای شکیرا در بین دو نیمه فینال!

شکیرا، خواننده معروف، در بین دو نیمه فینال کوپا آمه‌ریکا در میامی اجرا خواهد داشت.

سورپرایز کوپا آمه‌ریکا: اجرای شکیرا در بین دو نیمه فینال!

به گزارش "ورزش سه"، برای اولین بار در تاریخ، یک اجرای موسیقی در بین دو نیمه فینال کوپا آمریکا برگزار خواهد شد. کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تأیید کرد که شکیرا، خواننده کلمبیایی، که یکی از سوپراستارهای موسیقی جهان است، مسئول این نمایش خواهد بود.

این اجرا در بین دو نیمه فینال کوپا آمه‌ریکا که در تاریخ ۱۴ ژوئیه در ورزشگاه هارد راک در شهر میامی برگزار می‌شود، انجام خواهد شد. انتظار می‌رود بیش از ۵۴ هزار هوادار در این بازی حضور داشته باشند.

شکیرا که قبلاً در رویدادهای ورزشی بزرگی مانند سوپر بول و سه جام جهانی فوتبال اجرا کرده است، در ورزشگاه هارد راک میامی اجرا خواهد داشت. او برخی از معروف‌ترین آهنگ‌های خود را اجرا خواهد کرد، از جمله Punteria که سرود رسمی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ است.

2052217

آلخاندرو دومینگس، رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس گفت: «شکیرا یک سوپراستار است و آمریکای لاتین را در جهان نمایندگی می‌کند و باعث بزرگ‌تر شدن این قاره می‌شود. فوتبال ما نیز بزرگ است و فینال کوپا آمه‌ریکا یک جشن بزرگ خواهد بود و چه کسی بهتر از شکیرا که با ما باشد و از این فینال بزرگ لذت ببرد.»

دیدگاه‌ها