کد خبر : 2053805 | 19 تیر 1403 ساعت 22:03 | 8.7K بازدید | 40 دیدگاه

کین: می‌خواهیم دو بار متوالی به فینال برسیم

هری کین، مهاجم تیم ملی انگلیس، پیش از رویارویی حساس فرداشب مقابل هلند در نیمه نهایی یورو 2024، با خبرنگاران صحبت کرد.

کین: می‌خواهیم دو بار متوالی به فینال برسیم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در چارچوب مرحله نیمه نهایی، تیم ملی انگلیس به مصاف تیم ملی هلند خواهد رفت. انگلیس با حذف سوئیس و هلند با حذف ترکیه به این مرحله راه پیدا کرده‌اند. برنده این بازی، در فینال به مصاف برنده فرانسه-اسپانیا خواهد رفت.

کین در مورد نقش خود در زمین گفت: "فکر می‌کنم با توجه به ریتم بازی، گاهی اوقات باید در فضاهای خالی حرکت کنم. سعی می‌کنم ببینم بازی چطور پیش می‌رود و از موقعیت‌ها برای ضربه زدن استفاده کنم. مواقعی پیش می‌آید که در محوطه جریمه هستم و با سرعت حرکت می‌کنم، اما زمان‌های دیگری هم هست که مدافعان را به موقعیت‌هایی می‌کشم که دوست ندارند در آن قرار بگیرند."

مهاجم انگلیس با تمجید از اسپانیا گفت: "اسپانیا تورنمنت فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته است. به نظر می‌رسد با آزادی زیادی بازی می‌کنند و بازیکنان جوانشان را در جریان بازی قرار می‌دهند. رسیدن آن‌ها به نیمه نهایی اصلاً جای تعجب ندارد."

کین درباره مهاجمان هلند، دیپای و وخهورست، گفت: "آن‌ها دو مهاجم کاملاً متفاوت هستند؛ هر کسی که بازی کند، ویژگی متفاوتی به تیم هلند اضافه می‌کند. هر دوی آن‌ها مهاجمان بسیار خوبی هستند و حضور در نیمه نهایی یورو نشان می‌دهد که عملکرد خوبی داشته‌اند. امیدواریم بتوانیم آن‌ها را متوقف کنیم، اما کار سختی خواهد بود. ما همچنین روی کارهایی که می‌توانیم برای ضربه زدن به آن‌ها انجام دهیم تمرکز کرده‌ایم و برای همین آماده می‌شویم."

2052215

کین در مورد مقابله با فشار گفت: "بازیکنانی که تجربه بیشتری دارند، می‌دانند بازی برای انگلیس در تورنمنت‌های بزرگ به چه معناست. هر چه بهتر می‌شویم، انتظارات هم بالاتر می‌رود. برخی [بازیکنان] از این فشار به روش‌های مختلف استفاده می‌کنند، برخی از آن به عنوان انگیزه استفاده می‌کنند، برخی دیگر آن را نادیده می‌گیرند و روی کاری که باید انجام دهند تمرکز می‌کنند. همه متفاوت هستند. از منظر تیمی، ما می‌دانیم که باید به چه چیزی برسیم."

کین درباره حضور در چهارمین نیمه نهایی یورو/ جام جهانی در شش سال اخیر گفت: "ما بازیکنان زیادی داریم که تجربه بازی‌های بزرگ در سطح باشگاهی و ملی را دارند. سعی می‌کنیم از همه این تجربیات برای بهترین آماده‌سازی ممکن و کنترل استرس و هیجان استفاده کنیم. [بازی فردا] هم تفاوتی نخواهد داشت."

کین در پایان صحبت‌هایش گفت: "هدف مشخصی داشتیم که می‌خواستیم به آن برسیم. قدم به قدم به آن هدف نزدیک می‌شویم. رسیدن به فینال‌های متوالی یورو یک دستاورد خارق‌العاده خواهد بود و فرصتی داریم که برای رسیدن به آن تلاش کنیم."

دیدگاه‌ها