کد خبر : 2053802 | 19 تیر 1403 ساعت 21:56 | 53.5K بازدید | 27 دیدگاه

اسلامی در تمرین حاضر شد و استارت زد

چشمان نکونام خیره به درخشش این جوان است

محمدحسین اسلامی امروز کارش را با استقلال به صورت رسمی آغاز کرد.

چشمان نکونام خیره به درخشش این جوان است

به گزارش "ورزش سه"، امروز اولین تمرین استقلال برای شروع فصل جدید با حضور تعداد کمی از بازیکنان برگزار شد. یکی از بازیکنانی که در این تمرین شرکت داشت، محمدحسین اسلامی بود. این بازیکن جوان و با استعداد به تازگی به استقلال پیوسته و قرار است شماره 80 را بر تن کند.

محمدحسین اسلامی، به‌عنوان نخستین خرید تابستانی استقلال، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. او که از رده‌های پایه ذوب‌آهن کار خود را آغاز کرده، در فصل گذشته با عملکرد درخشانش توجه جواد نکونام را به خود جلب کرد و حالا زیر نظر سرمربی استقلال فعالیت می‌کند. حضور او در تمرین امروز نشان‌دهنده انگیزه بالای این بازیکن برای شروعی موفق در تیم جدیدش است.

اسلامی در فصل گذشته به یکی از مهره‌های کلیدی ذوب‌آهن تبدیل شد و با زدن چهار گل و دادن سه پاس گل، نقش مهمی در موفقیت‌های تیمش ایفا کرد. او در اغلب بازی‌ها، با تکنیک و حرکات انفرادی خود توانسته بود مدافعان حریف را به‌خوبی پشت سر بگذارد و توجهات زیادی را به خود جلب کند. در بازی برگشت فصل گذشته برابر استقلال نیز نمایش درخشانی داشت و جواد نکونام پس از آن بازی از او تمجید کرد.

2052210

این بازیکن پس از مذاکراتی که با مدیران استقلال داشت، سرانجام لباس آبی را بر تن کرد. حضور اسلامی در تمرین امروز، نشان داد که او با انگیزه‌ای بالا به دنبال موفقیت و درخشش در فصل جدید لیگ برتر است. او با پوشیدن پیراهن استقلال، امیدوار است که بتواند به یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم تبدیل شود و به تیم ملی راه یابد.

دیدگاه‌ها