کد خبر : 2053792 | 19 تیر 1403 ساعت 21:16 | 88K بازدید | 299 دیدگاه

ادعای مدافع سابق پرتغال درباره کریستیانو

رونالدو هیچ نقشی در قهرمانی پرتغال نداشت!

ژوزه فونته، مدافع سابق پرتغال، می‌گوید که بازیکنان این تیم در فینال یورو 2016 اصلا متوجه حرکات کریستیانو رونالدو در کنار زمین نشدند.

رونالدو هیچ نقشی در قهرمانی پرتغال نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه فونته این نظریه را که کریستیانو رونالدو الهام بخش پرتغال برای قهرمانی یورو 2016 بوده، از بین برد. او مدعی شد که هیچ‌یک از بازیکنان متوجه صحبت‌های او نمی‌شدند!

سال‌هاست که رونالدو به عنوان الهام‌بخش تیم ملی پرتغال شناخته می‌شود. این موضوع در واقع در رقابت‌های یورو 2016 بسیار بازتاب داشت چون او سعی می‌کرد در کنار فرناندو سانتوس تیمش را هدایت کند.

این مهاجم در دقیقه 25 بازی فینال یورو به دلیل مصدومیت خارج شد اما پرتغال به بازی ادامه داد و با گل ادر در وقت‌های اضافه موفق شد جام قهرمانی را در رقابت با فرانسه بالای سر ببرد.

2052187

با این حال، ژوزه فونته، مدافع سابق ساوتهمپتون که 119 دقیقه در آن بازی در کنار په‌په در ترکیب اصلی بازی کرد، می‌گوید که او و هم‌تیمی‌هایش در داخل زمین متوجه حرکات رونالدو کنار زمین نشده بودند.

فونته در مصاحبه جدیدش گفت: "ما روی تلاش برای بردن بازی متمرکز بودیم. بعد از بازی آن تصاویر را دیدیم که چه اتفاقی رخ داده بود. آن زمان بود که متوجه شدیم چه اتفاقی در کنار زمین رخ داد. اما صادقانه بگویم، ما فقط روی تلاش برای بردن بازی تمرکز کرده بودیم."

2052188

به نظر می‌رسد که انتقاد فونته از رونالدو غیرمعمول است اما او در گذشته هم نقش این ستاره در تیم را نادیده گرفته بود.

او در سال 2022 گفته بود که پرتغال بدون رونالدو "بیشتر به عنوان یک تیم بازی می‌کند" و چنین موضوعی از سوی طرفداران پرتغال در تورنمنت امسال یورو هم موردتوجه قرار گرفته بود.

تیم ملی پرتغال که به مرحله یک چهارم نهایی یورو راه پیدا کرده بود پس از تساوی بدون گل با فرانسه، در ضربات پنالتی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

دیدگاه‌ها