کد خبر : 2053780 | 19 تیر 1403 ساعت 20:37 | 5.3K بازدید | 9 دیدگاه

لوتار ماتئوس:

مهاجمان فرانسه خودخواه نباشند، صعود می‌کنند!

لوتار ماتئوس، اسطوره آلمان، می‌گوید اگر مهاجمان فرانسه خودخواهی را کنار بگذارند، مقابل اسپانیا برنده می‌شوند.

مهاجمان فرانسه خودخواه نباشند، صعود می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و اسپانیا امشب در اولین بازی مرحله نیمه نهایی یورو 2024 به مصاف هم خواهند رفت.

لوتار ماتئوس، اسطوره تیم آلمان که در سال 1980 قهرمان اروپا شد و جام جهانی 1990 را بالای سر برد، در ستون هفتگی خود برای روزنامه بیلد نظرش را درباره این بازی اعلام کرد.

ماتئوس نوشت: "تا اینجای کار، اسپانیایی‌ها تیمی هستند که بیشترین تاثیر را در مسابقات داشته‌اند، اما از دست دادن لو نورماند، دنی کارواخال و پدری آن‌ها را آسیب‌پذیرتر خواهد کرد."

او با اشاره به بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو گفت: "دیدید که آن‌ها در برابر ما چقدر زجر کشیدند، چون دفاعشان پایدار نبود. رودری یک هافبک مرکزی عالی است، در حالیکه آن‌ها در پست وینگر دو بازیکن عالی مانند لامین یامال و نیکو ویلیامز را دارند. با وجود بازیکنان خطرناک در پست وینگر، آن‌ها آلوارو موراتای خطرناک را هم در خط حمله دارند."

2052168

او درباره وضعیت تیم ملی فوتبال فرانسه نوشت: "با وجود همه این‌ها، اسپانیا با دفاع بسیار قوی فرانسوی روبرو است. تئو هرناندز در سمت چپ تورنمنت فوق العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد و در قلب خط دفاعی دایو اوپامکانو، ستاره بایرن، نشان می‌دهد که چقدر اعتماد به نفس دارد. کانته، مانند رودری، در پست هافبک مرکز کلاس عالی از خود نشان داده است. خط حمله فرانسوی‌ها هنوز به طور کامل خودش را نشناخته است.

چنین چیزی با توجه به قدرتی که آن‌ها می‌توانند در خط حمله داشته باشند، تقریباً غیر قابل باور است. کیلیان امباپه، عثمان دمبله، مارکوس تورام، راندال کولو موآنی، آنتوان گریزمان، اولیویه ژیرو. به نظر می‌رسد مهاجمان فرانسوی همدیگر را دوست ندارند. همه به جای اینکه به یکدیگر کمک کنند، برای خودشان بازی می‌کنند."

او نتیجه این بازی را اینطور پیش بینی می‌کند: "من تصور می‌کنم که با چشم انداز فینال و عنوان قهرمانی، مهاجمان فرانسوی به این خودخواهی پایان خواهند داد. چنین چیزی وضعیت را برای اسپانیایی‌ها که در دفاع متزلزل به نظر می‌رسند، واقعا خطرناک می‌کند. به همین دلیل است که می‌گویم: فرانسه با نتیجه نزدیک پیروز می‌شود."

دیدگاه‌ها