کد خبر : 2053777 | 19 تیر 1403 ساعت 19:54 | 19K بازدید | 5 دیدگاه

جزئیات انتقال آقای ایکس به میلان فاش شد

میلان در تلاش برای تقویت خط حمله، آلوارو موراتا را هدف اصلی خود در نظر گرفته است. طبق گزارش لاگاتزتا دلو اسپورت، روسونری به کاپیتان اسپانیا قراردادی 4 میلیون یورویی پیشنهاد داده است.

جزئیات انتقال آقای ایکس به میلان فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، با خروج میلان از رقابت برای جذب جاشوا زیرکزی، موراتا به هدف اصلی این تیم برای تقویت خط حمله تبدیل شده است. زلاتان ابراهیموویچ روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که میلان یک "آقای ایکس" را به عنوان اولویت خود در خط حمله در نظر گرفته است و گاتزتا تایید می‌کند که هدف نه چندان مرموز میلان، موراتاست.

میلان به مهاجم اسپانیایی قراردادی سه ساله به ارزش 4 میلیون یورو در سال پیشنهاد داده است. دو سال دیگر از قرارداد موراتا با اتلتیکو مادرید باقی مانده است، اما این قرارداد شامل بند فسخ 13 میلیون یورویی است که میلان آماده فعال کردن آن است.

ابراهیموویچ و سرمربی جدید میلان، پائولو فونسکا، روز دوشنبه اعلام کردند که اطمینان دارند مهاجم جدید به زودی به سن سیرو نقل مکان خواهد کرد، اما به طور مستقیم از موراتا نام نبردند.

2052158

در همین حال، موراتا در مصاحبه اخیر خود با ال موندو گفت که در خارج از اسپانیا خوشحال‌تر است، که نشان می‌دهد حضور او در اتلتیکو مادرید ممکن است پس از یورو به پایان برسد.

دیدگاه‌ها