کد خبر : 2053776 | 19 تیر 1403 ساعت 19:50 | 5.9K بازدید | 13 دیدگاه

ستاره انگلیس پشت ساوت‌گیت ایستاد: تسلیم نمی‌شویم

فیل فودن، ستاره انگلیس، از گرت ساوت‌گیت حمایت کرده و او را دلیل پیوند حقیقی بین بازیکنان می‌داند.

ستاره انگلیس پشت ساوت‌گیت ایستاد: تسلیم نمی‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس با وجود انتقاداتی مبنی بر اینکه او تقریباً ترمزی علیه جاه‌طلبی‌های سه شیرهاست، پشت سر گرت ساوت‌گیت می‌ایستند و از او حمایت می‌کنند.

نمونه بارز آن مصاحبه اخیر فیل فودن با فوتبال دیلی است. ساوت‌گیت در بازی مقابل سوئیس از مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 برای صدمین بار روی نیمکت انگلیس حضور داشت.

2052155

فیل فودن درباره بازی سوئیس گفت: "این صدمین بازی او بود، این یک دستاورد بزرگ برای مربی بود. برخی از بازیکنان می‌گفتند که می‌خواهند این کار را برای او انجام دهند و بازی را ببرند. گرت گفت که این برد کمترین چیز ممکن است. برنده شدن به روشی که ما بازی کردیم، به ما اعتماد به نفس و انسجام بیشتری می‌دهد که به آن نیاز داریم. همچنین برای گرت که آن لحظه را با هواداران به اشتراک گذاشت، خیلی خاص بود."

او درباره روحیه‌ای که ساوت‌گیت در تیم ایجاد کرده گفت: "من فکر می‌کنم این چیزی است که گرت خارج از زمین ساخته، یک پیوند حقیقی مانند یک خانواده واقعی. فکر می‌‌کنم شما می‌توانید آن را در زمین ببینید. ما در زمین همدیگر را کاور می‌کنیم و تا سوت پایان بازی تسلیم نمی‌شویم. ما در اواخر بازی‌ها چند گل به ثمر رسانده‌ایم، این قطعا پیوند قوی بین بازیکنان و مربی را نشان می‌دهد."

دیدگاه‌ها