کد خبر : 2053721 | 19 تیر 1403 ساعت 14:50 | 25.3K بازدید | 19 دیدگاه

جلسه مهم بین پرسپولیس و گوهری

دروازه‌بان پرسپولیس برای تعیین تکلیف وضعیت خود در محل این باشگاه حضور یافت.

جلسه مهم بین پرسپولیس و گوهری

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، اما بحث جدایی‌اش از این باشگاه مطرح است ولی در حالی که گفته می‌شد طرفین به توافق برای پایان همکاری رسیده‌اند، طی 24 ساعت گذشته این اتفاق نیفتاد.

این دروازه‌بان پس از سال خوبی که در آلومینیوم اراک پشت سر گذاشت و حضور قرضی در این تیم داشت، دوباره به پرسپولیس بازگشت ولی شرایط به شکلی رقم خورد که دو طرف قصد داشتند در فضایی دوستانه به قراردادشان پایان بدهند که فعلا این اتفاق نیفتاده است.

احمد گوهری طی دو سال و نیم گذشته تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس بوده و یک فصل دیگر از قراردادش با این باشگاه باقی مانده که به‌خاطر عدم دریافت مطالباتش، می‌توانست یک طرفه فسخ قرارداد کند که این کار را انجام نداد.

گوهری دو روز قبل با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و امروز هم در محل این باشگاه حضور یافت تا قراردادش را فسخ کند ولی این اتفاق نیفتاد و فعلا در جمع سرخ پوشان مانده، اما به نظر می‌رسد تا پایان هفته جاری این همکاری پایان یابد.

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه درباره جذب دروازه‌بان جدید برای پرسپولیس، عنوان کرد: در خصوص جذب گلر جدید چون با شروطی مواجه هستیم، این موضوع زمانبر شد، اما در حال حاضر احمد گوهری و رفیعی و یک دروازه‌بان امید را در اختیار داریم و مذاکرات با گزینه‌های مدنظر در حال انجام است.

دیدگاه‌ها