کد خبر : 2053702 | 19 تیر 1403 ساعت 13:59 | 13.5K بازدید | 18 دیدگاه

اعتراف والورده: الهام از بازی رئال-سیتی در کوپا

فدریکو والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید، صحبت‌های جالبی را درباره ضربات پنالتی برابر برزیل مطرح کرد.

اعتراف والورده: الهام از بازی رئال-سیتی در کوپا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه با پیروزی برابر تیم ملی برزیل در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ موفق شد راهی مرحله نیمه نهایی شود و امیدوار است که بتواند با پیروزی مقابل تیم ملی کلمبیا یکی از دو فینالیست این مسابقات لقب بگیرد.

این دو تیم در جریان وقت قانونی این بازی به تساوی بدون گل رضایت دادند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و والورده اولین بازیکنی بود که برای تیم ملی اروگوئه پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و موفق شد آن را به گل تبدیل کند تا نقش مهمی را در پیروزی و صعود تیم ملی کشورش ایفا کرده باشد.

2051715

این ستاره رئال مادرید در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره این پنالتی که به گل تبدیل شد گفت: «باید بگویم که در جریان ضربات پنالتی برابر تیم ملی برزیل اصلا آرام نبودند و مشخصا اضطراب زیادی داشتم. همین باعث شد که لحظاتی که در جریان بازی برابر منچسترسیتی با رئال مادرید تجربه کرده بودم را دوباره به یاد بیاورم. 

آن روز زدن ضربه پنالتی برای من بسیار سخت بود. این انتقام خوبی بود که موفق شدیم بگیریم. من به همسرم گفتم که از این که خودم برای زدن ضربه پنالتی داوطلب شدم احساس بسیار خوبی دارم و از این پیروزی خیلی خوشحال هستم.»

تیم ملی اروگوئه در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کوپا باید به مصاف تیم ملی کلمبیا برود و برنده این بازی در دیدار فینال مقابل برنده دیدار تیم ملی آرژانتین و تیم ملی کانادا قرار خواهد گرفت تا تکلیف قهرمان این مسابقات مشخص شود.

دیدگاه‌ها