کد خبر : 2053699 | 19 تیر 1403 ساعت 13:52 | 26.1K بازدید | 43 دیدگاه

رکورد جذاب امباپه: به گرد پایش هم نمی‌رسید!

کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، رکورد سریع‌ترین بازیکن یورو ۲۰۲۴ را به نام خود ثبت کرده است.

رکورد جذاب امباپه: به گرد پایش هم نمی‌رسید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه با پیروزی برابر تیم ملی پرتغال در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا موفق شد راهی مرحله نیمه نهایی شود و حالا باید برای مشخص شدن تکلیف یکی از دو تیم صعود کننده به بازی فینال باید در دیداری حساس روبروی تیم ملی اسپانیا و میدان برود.

عملکرد کیلیان امباپه در این مسابقات با انتقادهای بسیار زیادی از سوی رسانه‌ها و طرفداران تیم ملی فرانسه همراه بوده خصوصا که او نتوانسته است گلی را در جریان بازی برای آنها به ثمر برساند و بسیاری حتی معتقد هستند که او نباید در بازی برابر اسپانیا در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش به میدان برود. 

2051833

با این حال، آمار نشان می‌دهد که او تلاش بسیار زیادی برای تاثیرگذاری روی نتایج تیم ملی فرانسه در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ داشته است. این ستاره فرانسوی موفق شده است که رکورد سریع‌ترین بازیکن حاضر در این مسابقات را با 36.5 کیلومتر بر ساعت به نام خودش به ثبت برساند. 

فران تورس با 36 و بنجامین ششکو با 35.9 کیلومتر بر ساعت در جایگاه دوم و سوم قرار دارند. نام بازیکنان سرشناسی مانند لروی سانه با 35.8، تئو هرناندز با 35.7 و رافائل لیائو با 35.4 کیلومتر بر ساعت هم در بین دیگر نفرات حاضر در این جدول ۱۰ نفره دیده می‌شود اما امباپه همچنان با قدرت در صدر قرار دارد و امیدوار است که سرعتش امشب مدافعان تیم ملی اسپانیا را به دردسر جدی بیاندازد.

دیدگاه‌ها