کد خبر : 2053696 | 19 تیر 1403 ساعت 13:56 | 4.4K بازدید | 2 دیدگاه

بنفش‌ها آماده چهارمین فصل حضور در لیگ؛

مجوز ملی هوادار: باشگاه تهرانی پا پس نمی‌کشد

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال مجوز ملی باشگاه داری حرفه‌ای را به محمدجواد رحیمی مدیرعامل باشگاه هوادار اعطا کردند.

مجوز ملی هوادار: باشگاه تهرانی پا پس نمی‌کشد

به گزارش "ورزش سه"، نشست سالانه مدیران عامل باشگاه های فوتبال ایران روز دوشنبه و در هجدهمین روز تیر ماه در سالن همایش‌های آکادمی ملی فوتبال برگزار گردید.

در مجمع مذکور مدیران عامل باشگاه‌ها در رابطه با موضوعات گوناگونی چون رعایت سقف بودجه، حق پخش تلویزیونی، استانداردسازی ورزشگاه‌ها و...با مدیران عالی ورزش و فوتبال کشورمان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

محمدجواد رحیمی، مدیرعامل باشگاه هوادار که مجموعه تحت مدیریتش در آستانه آغاز ششمین فصل حیات خود و چهارمین فصل حضورش در بالاترین سطح فوتبال کشورمان قرار دارد، در کنار معدود مدیران عامل باشگاه های ایرانی موفق به اخذ مجوز ملی باشگاه داری حرفه‌ای شده است و بدین ترتیب پروانه ارزشمند مورد اشاره نیز در خلال این نشست از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال و در کنار دیگر مدیران عالی ورزش و فوتبال کشورمان به طور رسمی به ایشان اعطا و تحویل داده شد.

2052034

بنابراین تنها باشگاه تهرانی حاضر در لیگ برتر امسال به جز استقلال و پرسپولیس، با دریافت این مجوز فعالیت‌های خود در فصل نقل و انتقالاتی را به زودی برای شرکت در فصل جدید شروع می‌کند.

دیدگاه‌ها