کد خبر : 2053688 | 19 تیر 1403 ساعت 13:17 | 43.1K بازدید | 61 دیدگاه

پاسخ منفی ستاره فرانسوی به یونایتد: فقط رئال!

لنی یورو، ستاره فرانسوی لیل، به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ منفی داده است.

پاسخ منفی ستاره فرانسوی به یونایتد: فقط رئال!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب یورو در رقابت‌های فصل گذشته لیگ فرانسه در ترکیب لیل باعث شد که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این بازیکن جلب شود و پیشنهادهایی از سوی چند باشگاه لیگ برتری از جمله منچستریونایتد و چلسی و همچنین پاری سن ژرمن به دست مدیر برنامه‌هایش برسد.

اما یکی از باشگاه‌هایی که به صورت جدی‌ خواهان به خدمت گرفتن این ستاره جوان فرانسوی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو شد رئال مادرید است. مدیران این باشگاه این موضوع را به مدیر برنامه او اطلاع دادند و مذاکرات اولیه با مدیران باشگاه لیل برای نهایی کردن این انتقال هم آغاز شد. 

2043381

حالا روزنامه مارکا خبر داده است که منچستریونایتد هفته گذشته بار دیگر تماسی با اطرافیان این بازیکن داشت تا برای متقاعد کردن او برای پیوستن به این تیم تلاش کند، خصوصا که جدایی رافائل واران باعث شده است که آنها نیاز به تقویت خط دفاعی داشته باشند اما پاسخ این بازیکن مانند پاسخی بود که به چلسی و پی اس جی داد: «متاسفم، من می‌خواهم برای رئال مادرید بازی کنم.»

علاقه یورو به پوشیدن بپیراهن رئال بر کسی پوشیده نیست و گفته می‌شود که پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی این باشگاه به دست مدیران لیل رسیده است. انتظار می‌رود این پیشنهاد از سوی این باشگاه فرانسوی پذیرفته شود و این انتقال به زودی در طی چند هفته پیش رو به صورت رسمی از سوی دو طرف تایید شود.

دیدگاه‌ها