کد خبر : 2053686 | 19 تیر 1403 ساعت 13:15 | 17.3K بازدید | 34 دیدگاه

باز هم بدون حضور رسانه و تماشاچی

استقلال اولین تمرین فصل را جشن نمی‌گیرد!

اولین تمرین استقلال بدون اهالی رسانه و هواداران برگزار می‌شود.

استقلال اولین تمرین فصل را جشن نمی‌گیرد!

به گزارش ورزش سه، اولین تمرین باشگاه استقلال امروز بدون حضور اهالی رسانه و هواداران برگزار خواهد شد و این نکته عجیبی است که آبی‌ها مدت طولانی در دستور کار خود انجام داده‌اند، هوادارانشان را از ارتباط گرفتن با تیم، مربی و بازیکنان محروم کردند و ارتباط را رسانه‌ها را به حداقل رسانده‌اند!

اما این حرکت عجیب استقلالی‌ها بیشتر رسانه‌گریزی است یا فرار از واقعیت؟ در حالی که حدود یک ماه از آخرین بازی فصل می‌گذرد هیچکدام از مسئولان و مربیان استقلال درباره شرایط این باشگاه در فصل جدید و همچنین برنامه‌های نقل و انتقالاتی صحبت نکردند، این در حالی است که تمام باشگاه‌های مدعی حداقل یک بار توسط مقام‌های مسئول شرایط نقل و انتقالاتی و تیمی را برای هواداران شرح داده‌اند.

عدم حضور خبرنگاران حتی به صورت محدود و با تایم کوتاه باعث می‌شود گمانه‌زنی‌ها و شایعات فضای مجازی نسبت به این باشگاه بیش از قبل شود و مسئولان استقلال که بدون حضور اهالی رسانه اولین تمرین خود را برگزار کردند، خود به شایعات دامن خواهند زد و عدم شفافیت در ارتباط گرفتن با رسانه‌ها و هواداران طبیعتا بیش از رو به رو شدن با حقیقیت حواشی خواهد داشت!

2030021

استقلال فصل گذشته بیش از 90% جلسات تمرینی را بدون حضور هواداران و اهالی رسانه برگزار کردند و ارتباط آنها با رسانه‌ها محدود به کنفرانس‌های مطبوعاتی و گفتگوهای تلوزیونی بود که اغلب هم حاشیه ساز بود و رویه مناسبی را در پیش نگرفت، البته اولین تمرین فصل گذشته استقلال با حواشی عجیبی همراه شد و شاید همین مسئله چشم کادرفنی استقلال را برای شروع فصل جدید ترسانده باشد!

به هر حال رسانه‌گریزی که باشگاه استقلال پیش گرفته است اتفاق جالبی نیست و با توجه به اینکه این تیم هواداران پرشماری دارد که به دنبال اخبار موثق و رسمی از تیم خود هستند، به اجبار به کانال‌ها و صفحات مجازی رجوع خواهند کرد که به دغدغه جدی برای مدیران و کادرفنی این تیم تبدیل شده است، اما ساده‌ترین راهکارها برای ارائه اخبار رسمی را هم خودشان پس زده‌اند.

کانال رسمی باشگاه استقلال از اولین جلسه تمرینی این تیم بدون حضور هواداران و اهالی رسانه خبر داد و استارت آبی‌ها برای لیگ بیست و چهارم از ساعاتی دیگر زده خواهد شد.

دیدگاه‌ها