کد خبر : 2053685 | 19 تیر 1403 ساعت 12:59 | 16.2K بازدید | 37 دیدگاه

حمله تند به امباپه: لیاقت کاپیتانی فرانسه را نداری!

امانوئل پتی، هافبک سابق تیم ملی فرانسه، به شدت از عملکرد کیلیان امباپه در یورو ۲۰۲۴ انتقاد کرد.

حمله تند به امباپه: لیاقت کاپیتانی فرانسه را نداری!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه با پیروزی برابر تیم ملی پرتغال در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ موفق شد به جمع چهار تیم برتر این مسابقات صعود کند و حالا باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم ملی اسپانیا برود و شانس حضور در فینال یورو را خواهد داشت.

با این حال، عملکرد نه چندان درخشان شاگردان دیدیه دشان انتقادهایی را از آنها به همراه داشته و خصوصا کیلیان امباپه به خاطر ناکامی‌اش در گلزنی و تاثیرگذاری در بازی هدف حمله منتقدان قرار گرفته که حالا امانوئل پتی هم به عنوان یکی از ستاره‌های سابق فرانسه به جمع آنها اضافه شده است. 

2051832

پتی در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره امباپه اظهار داشت: «امباپه باید برابر اسپانیا بازی کند اما تنها به این دلیل که نام حریف اسپانیا است. در غیر این صورت، من واقعا او را روی نیمکت قرار می‌دادم. او در بین دو نیمه وقت اضافه مرحله یک چهارم نهایی برابر پرتغال تعویض شد ولی دیگر خیلی دیر بود. او باید حداکثر بعد از نیم ساعت از زمین بیرون می‌رفت. 

او از زمان شروع رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در دوران اوجش نبود. این بازیکن از نظر فیزیکی آماده نیست و شکستن بینی‌اش هم باعث شده است که بیشتر افت کند. او در حال حاضر شایستگی این را ندارد که بازوبند کاپیتانی فرانسه را در اختیار داشته باشد و مسئولیت کافی را در زمین برعهده نمی‌گیرد.»

ریموند دومنک هم در این باره اضافه کرد: «این امباپه‌ای که ما می‌شناسیم نیست. این ماسک باعث شده است کار سخت شود. حتی پیش از این که ماسک بزند هم در شرایط عالی قرار نداشت. او در سه ماه گذشته خیلی خوب بازی نکرده است. مشکلاتی در پاریس داشت و سپس انتقالش به رئال مادرید رسمی شد.»

دیدگاه‌ها