کد خبر : 2053678 | 19 تیر 1403 ساعت 12:44 | 70.5K بازدید | 102 دیدگاه

برای جذب نیکو رقیب آمد

سه غول اروپایی به دنبال بمب تابستانی بارسا

بارسا در راه جذب نیکو ویلیامز بی رقیب نیست و سه باشگاه بزرگ اروپایی نیز علاقه‌مند به خرید ستاره بیلبائو هستند.

سه غول اروپایی به دنبال بمب تابستانی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، یورو 2024 برای بیلبائو معضلی شاید قابل انتظار را به همراه داشته است. نیکو ویلیامز، مهاجم اتلتیک، که روز جمعه 22 ساله می‌شود، یکی از فوتبالیست‌هایی است که در تابستان امسال بیشترین بازار فروش را دارد، اگرچه تا سال 2027 با بیلبائو قرارداد دارد و بند فسخ آن 58 میلیون یورو است.

2052008

طبق ادعای مارکا، نیکو توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است و چهار قهرمان اروپایی حاضر به جذب او هستند. بارسلونا، بایرن مونیخ، لیورپول و چلسی به دقت وضعیت این بازیکن را دنبال می‌کنند، اگرچه هیچ یک از آنها پیشنهاد رسمی به اتلتیک نداده‌اند. 

آنها البته پاسخ را خوب می‌دانند، هیچ مذاکره‌ای امکان پذیر نخواهد بود. اگر نیکو بیلبائو را ترک کند، به این دلیل است که باشگاه خریدار او بند خرید را فعال کرده است.

نیکو در دسامبر 2023 تا سال 2027 با بند فسخ 58 میلیون یورویی که فقط همین تابستان معتبر است، قراردادش را تمدید کرد. او می‌توانست این تابستان رایگان باشگاه را ترک کند ولی نمی‌خواست بیلبائو از رفتن او ضرر کند و به همین دلیل با بند فسخ، قراردادش را تمدید کرد. حالا باید دید از 4 باشگاه بزرگ فوق، کدام یک می‌توانند رضایت او را جلب کنند. بارسا احتمالا دست بالاتر را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها