کد خبر : 2053669 | 19 تیر 1403 ساعت 12:17 | 44.1K بازدید | 27 دیدگاه

هرگز این را برای او نمی‌خواستم

پسرم به بارسلونا می‌رفت، نابود می‌شد

یورتی موکیو 16 ساله چیزی تا انتقال به بارسا فاصله نداشت ولی سر از آژاکس در آورد. پدر بازیکن در مورد دلیل رد پیشنهاد بارسلونا حرف زد.

پسرم به بارسلونا می‌رفت، نابود می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، موکیو یکی از مرواریدهایی است که از دست بارسلونا پرید. این باشگاه ماه ها تلاش کرد تا قرارداد مدافع خوش آتیه بلژیکی که فصل گذشته در خنت درخشیده بود را نهایی کند ولی نتوانست. او در تنها 16 سالگی توجه بارسا را به خود جلب کرد. آنها با اطرافیان بازیکن ارتباط برقرار کردند و این بازیکن به بارسلونا هم سفر کرد.

وقتی همه چیز در مسیر درست به نظر می‌رسید، انتقال منتفی شد. پدر بازیکن در این رابطه گفت: «ما به بارسلونا رفتیم و با دکو نیز حرف زدیم. آنها به ما گفتند که قرار است با یورتی مانند لامین یامال یا کوبارسی رفتار کنند. دکو به ما گفت که یورتی با تیم اصلی تمرین خواهد کرد. فشار در بارسا بُعد دیگری دارد. اگر بازیکنی جواب ندهد، سر از اوساسونا در آورده و نابود می‌شود. به نظر من بارسا یک قدم خیلی بزرگ بود.»

2052003

او ادامه داد: «درست است که در مقطعی واقعا تصمیم گرفتیم با بارسا امضا کنیم، اما بعد دیدیم که آنها می‌خواهند یکی از مدافعان 19 ساله خود را به پورتو بفروشند. فشار در بارسا خیلی زیاد است و من نمی‌توانستم این کار را با پسرم انجام دهم.»

سرانجام دو هفته پیش آژاکس در میان شگفتی بارسلونا خبر از جذب موکیو داد و او ماجراجویی جدیدی را در لیگ هلند آغاز می‌‍کند. اکنون دلایلی که آنها این تصمیم را گرفته‌اند علنی شده است. 

دیدگاه‌ها